{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

"fritgående kanin"? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

jeg har endelig (efter laaaang tids plagen ved kæresten) fået mig en kanin. Mit mål er at han (når han lige har fået vænnet sig til sit bur og sån'), at han skal kunne få lov til at gå ude i hele huset, alle de timer hvor vi er hjemme. Men mit spørgsmål er så om jeg godt kan det når ikke han er kastreret? Mener om han så vil strinte over det hele, for det er jeg selvfølgelig ikke så interesseret i smiley

Har selfølgelig sørget for at sikre huset, så han ikke kan gnave i ledniger osv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "fritgående kanin"?
  • #1   4. nov 2012 Vi kan ikke svare på om din kanin vil komme til at strinte hele lejligheden til - nogen gør det, andre gør ikke. Men jeg går ind for neutralisering af kaniner, da det ikke kun er strinteri der bliver fjernet. Det er også nogle hormoner han slet ikke har brug for, og når de er fjernet vil den være mindre stresset.

    Prøv at læs lidt om det her: (link fjernet)


  • #2   4. nov 2012 Min er ikke kastreret og han får ofte lov til at gå rundt over alt i huset... han har aldrig skidt eller strintet indenfor smiley Men jeg kan vel bare være heldig at min lille fyr bare er ufattelig renlig, det ved jeg ikke smiley
    Simse: Min er ikke kastreret som sagt og den stresser altså ikke! Han boede lige klods op af en hunkanin og han har ikke sagt noget til det... Han bliver kun oprevet når han snakker med hunnerne hvilket jeg finder meget normalt, men så snart han er væk fra dem igen er der intet med ham smiley Helt stille og rolig hankanin - lige så rar som hunkaniner... smiley Synes det er ærgerligt at kastrere hankaniner, i sær fordi mange af dem sagtens kan fungere alligevel smiley


  • #3   4. nov 2012 så længe der ikke er duft af andre kaniner skulle den ikke gerne begynde og strinte, det kan ske de begynder og gøre det, men chancen er ikke ret stor smiley

  • #4   4. nov 2012 Synes ikke der er nogen grund til, at kastrere ham "bare fordi"....

    vent og se, om det bliver et problem smiley


Kommentér på:
"fritgående kanin"?

Annonce