{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Et par marsvin spørgsmål :) {{forumTopicSubject}}

1. "synker" maven på et drægtig marsvin? Hun har været åben et par dage nu og det er som om hendes mave er mere mod numsen nu smiley

2. Hvor mange drenge har i haft i en flok? Overvejer nemlig at hvis der kommer hanner at lade dem gå sammen med Hercules og Damian. Da jeg satte Damian ned til Hercules var der kun 5 minutters dominans og der har ikke været noget siden, så tænker at jeg måske godt kan udvide den flok med flere hanner? Altså de unger som jeg nok snart får smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par marsvin spørgsmål :)
  • #1   4. aug 2012 1:

    Umidelbart vil jeg mene beskrivelsen du kommer med, er noget der er ret normalt.

    2: Det er utrolig forskelligt hvor mange hanner man kan ha gående sammen. Jo mere plads jo flere kan der ofte gå sammen.
    Men det handler i høj grad også om kemi mellem hannerne, og hvor dominante de hver især er.


  • #2   4. aug 2012 Okay, tak for svar smiley

    Tror jeg vil prøve, hvis der kommer hanner og når de er gamle nok, at lade dem gå sammen med de to så. Hercules er bare typen der kan sammen med alle smiley


  • #3   4. aug 2012 har haft 3 hanner gående sammen, først de to da den ene var lille og den anden ca. 1 år. også senere en ældre som ikke rigtig blev accepteret, men de kunne godt gå sammen.,

  • #4   4. aug 2012 Jeg har haft så meget som 15 hanner gående sammen på et tidspunkt, men det er nok mere undtagelsen end det er reglen.
    Lige pt har jeg en gruppe med 6 hanner, og det fungere upåklageligt. Skal forsøge at introducere en han mere til gruppen i dag, han har gået i gruppen før, men været ude på dame besøg, så er lidt spændt på, om jeg kan få ham tilbage i gruppen igen.


  • #5   4. aug 2012 Da hun taler om at sætte han unger ned til en voksen han når de er 4 uger gamle er det tvivlsom hvor meget dominans der vil blive.

    Han unger på 4 uger er som regl ikke særlig dominerende og vil efter min erfaring oftes bare indordne sig. Det er nok mere den voksne han som vil vise dominans og parre han ungerne når de bliver lukket sammen.

    Mere sker der formentligt ikke da det som sagt er han unger der er tale om.


  • #6   5. aug 2012 Jeg tvivler også stærkt på, at der kommer til at ske det store når hanungerne bliver sat ned til de voksne smiley

  • #7   5. aug 2012 Så er det, det jeg gør smiley

Kommentér på:
Et par marsvin spørgsmål :)

Annonce