{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Kanin strinter. {{forumTopicSubject}}

Update har det med at strinte rigtig meget, og det er ikke bare i forår og sommer perioden men også vinter og efterår.

Det gælder både når man tager ham op, når man går ture og specielt også på hopbanen

Jeg står og overvejer om han skal kastreres men vil det hjælpe noget? han er over et år og jeg har ingen planer om at avle med ham. Dog har jeg hørt nogle siger de bliver meget dovne, passer det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin strinter.
  • #1   26. jun 2012 Jeg har to kastrater, Irish (Irish Coffee) og Noah. Du kan læse mere om dem, samt hvorfor de blev kastreret på deres profiler.
    Noah blev kastreret kort før han fyldte 2 år. Han var blevet utrolig hormonforstyrret. Strintede meget og var nærmest konstant i parringshumør. Bare jeg åbnede buret og tog ham ud, begyndre han straks at humpe mig.
    Han var stadig ekstrem sød og rar, som han altid har været, men det var lidt en belastning, at jeg altid skulle skifte bukser og evt. bluse/jakke, hver gang vi havde gået en tur i haven sammen grundet hans strinteri og selvfølgelig også humperiet. Han løb efter mine ben og kredsede altid omkring mig for at parre mine fødder, ben eller sko.
    Efter kastrationen stoppede det hele simpelthen. Noah er sig selv igen og er altså overhovedet ikke blevet doven! smiley

    Selvfølgelig er der ingen 100% garanti for, at det vil holde op.


  • #2   26. jun 2012 Tak for din historie, Håber virkelig at det også vil hjælpe på Update smiley Jeg må bare overbevise mine forældre at det nok skal hjælpe, Jeg vil jo selv bruge mine ejne penge, men min far er lidt imod smiley

  • #3   26. jun 2012 Du kan evt. lade ham læse dette: (link fjernet)

Kommentér på:
Kanin strinter.

Annonce