{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin skriger.
  • #1   20. maj 2010 alså dengang jeg havde marsvin hylede de fx. når vi åbnede køleskabet, alså når den vidste der ville ske noget godt smiley så måske håber den bare på. at den bliver taget op smiley for det lyder ikk som om der er noget på den der gør ondt, hvis du siger den holder op igen når du har taget den op ;D

  • #2   20. maj 2010 Marsvin er jo flugtdyr, og deres bur er deres trygge hule - så når du stikker hele grabben ned i buret, reagerer de ved at ville flygte og som om de er i fare.

    Personligt har jeg det så sådan, at de fleste af mine grise tager jeg ud og nusser - men i buret vil de gerne ha' fred.

    Har et par stykker som gerne vil nusses i buret, men de fleste af dem blir "bange" når jeg stikker hånden ind, - når de ikke vimser rundt om ens hånd og tænker "MAAAAAD" smiley


  • #3   20. maj 2010 Jeg har fire mafrsvin. og min ene, Lille Plet, skriger altid når jeg rører ved hende, stikker hænderne ind i buret. Min teori er at hun er blevet slået, voldeligt behandlet engang.
    Bare vlr forsgtig og hvi at du ikke vil hende ondt smiley


  • #4   21. maj 2010 Hvis dit marsvin er utryg ved noget, så skriger den måske af utrykhed og når du så tager den op, føler den sig tryk ved sin ejer. (:

    Håber det gav svar på dit spørgsmål.


  • #5   21. maj 2010 Jeg tror ikke der er noget galt med hende! smiley Mine marsvin gør det også. Det er ren "skaberi". x)

Kommentér på:
Marsvin skriger.

Annonce