{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Kanin bider i buret {{forumTopicSubject}}

Øhm, nu det tredje gang jeg skriver her for at få råd.

Min lille teddypige bidder helt vildt meget i sit bur (tremme) .
Jeg er begyndt at overveje om man kunne smøre noget på tremmerne så hun stoppede, men vil ikke kaste mig ud i det, for jeg ved ikke hvad der er giftigt og ikke giftigt (-:

Håber i kan hjælpe!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin bider i buret
  • #1   27. apr 2012 Hvad med at give hende et bur udenfor, hvor hun kan røre sig og komme ud og løbe. Måske røvkeder hun sig bare, og dur ikke til at sidde i et lille bur, det meste af dagen

  • #2   27. apr 2012 Hun er ude rigtig tit hver dag, og hun har alt muligt at gnave i osv. Så der burde slet ikke være noget!

  • #3   27. apr 2012 Det er muligt du synes det er tit. men noget er der jo galt, siden hun bliver ved. Og efter som du har prøvede alt andet, så må du måske erkende, det stadig ikke opfylder hendes behov, det er der jo ikke noget galt i. Det er bare synd for kaninen hvis den er ved at blive skør af kedsomhed. Så det er da hver at prøve, en kasse som bur og en kæmpe løbegård, så hun kan bevære sig og har noget at lave, som stimulere hende

  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #4   28. apr 2012 Du skal ikke tænke på hvor meget hun er ude, men hvor meget hun er i buret.
    Hvis vi nu siger at hun er ude en time eller to om dagen, så sidder hun stadigvæk i buret i 22-23 timer.

    Kaniner er ikke ens, nogle acceptere at de sidder i et bur, mens andre gøre alt for at komme ud.

    Hvis du ligger et billede ind af buret kan vi komme med råd til forbedringer.


  • #5   28. apr 2012 Det skal jeg nok (-:

  • #6   28. apr 2012 Vil mene det er en form for stress når de gør det.

    Det er uanset hvad, stressende for en kanin at sidde inde i et ca 1 m2 stort bur det meste af dagen.
    Lav et bur så den kan være udenfor 365 dage om året, udekaniner lever længere og de har det bedre /mere naturligt når de kan spise græs/rødder og grave i jorden.


  • #7   28. apr 2012 Jeg snakker rigtig meget med hende.

    Jeg kan ikke have hende udenfor i den have der er, for så "glemmer" jeg hende, da haven er et godt stykke væk, svært at forklare hvordan jeg bor. Men haven er bag den lejlighed jeg bor i. Og jeg vil ikke udsætte hende for det.


  • #8   28. apr 2012 Så kunne du måske have et bur stående derned som du satte hende ud i når du tager afsted om morgen, og når du så kommer hjem, tager du hende med ind igen

Kommentér på:
Kanin bider i buret

Annonce