{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.563 visninger | Oprettet:

Kanin bider i stof {{forumTopicSubject}}

1. Ja, min kanin Flex er begyndt at bide i puder og i mit tøj, når han sidder på sofaen.. hvad kan jeg gøre for at lære ham fra det??

2. Han vil hellere ikke holdes specielt meget, hvordan jan jeg lære ham at ville det??

3. Hvilken kanin er den bedste hopkanin og hvilken er den bedste indekanin?? Skal bruge det til hvis jeg skal have en til kanin smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin bider i stof
  • #1   19. apr 2017 1: Måske keder han sig. Har han noget at lave? Du kan for eksempel give ham friske grene at tygge i.

    2: Kaniner er ikke specielle gode kæledyr. De vil ikke holdes eller løftes rundt på. Nogle kaniner finder sig i det, mens andre ikke gør, og dermed siger fra.

    3: Alle kaniner kan hoppe, men de bedste er nok hermeliner og dværgkaniner. Alle kaniner kan være indenfor, hvis den også var det før du fik den. Hvis den har været ude gennem vinteren, så skal den være udenfor til den mister vinterpelsen.


  • #2   28. apr 2017 Min kanin ville heller ikke sidde på skødet og blive nusset så kradsende han i mit tøj , men han elskede at sidde ved siden af mig og blive nusset. Nusse-rekorden er 2 timer, så prøv det.

  • #3   30. apr 2017 Flyt puderne, og flyt ham når han bider i dit tøj

Kommentér på:
Kanin bider i stof

Annonce