{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

løbegård til kaniner {{forumTopicSubject}}

Vi er ved at lave en løbegård til vores kaniner. Vi graver en tråd ned i ca. 80 centimeters dybde og går så ud fra at det skulle være rigeligt. I den dybde når vi ned i et et lag af sand og grundvandetsniveauet ligger også deromkring. Så mon ikke det går?

Desværre nævner min kære lyseslukker af en mor, at andre har haft problemer med rotter i sådan et anlæg. Kender i noget til det? Jeg havde jo ellers tænkt mig, at kaninerne skulle have mulighed for at grave alt det de nu ville, men hvis det medfører at andre knap så charmerende smådyr flytter ind, så kan det jo godt være, at jeg skulle revidere min opfattelse af idyl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  løbegård til kaniner
  • #1   20. apr 2012 Hvis man får rotter pga. kaniner skal man virkelig svine med deres foder og nærmest byde rotterne velkommen.

    Nej, man får ikke rotter bare fordi man har kaniner udenfor. Det kan godt lade sig gøre, men de kommer altså ikke bare ud af det blå.


  • #2   20. apr 2012 Pyha. Det var godt, at de ikke lige pr. automatik flytter ind, for det ville da være træls.

    Hvor mange kaniner kan man egentlig have rendende på de 16 m2 som gården bliver på uden at de bliver uvenner? -Hunkaniner, altså....


Kommentér på:
løbegård til kaniner

Annonce