{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.761 visninger | Oprettet:

Er det opdragelse? KANIN. {{forumTopicSubject}}

Jeg har været hos min far her i denne weekend, og det er nok første gang siden Billie fik unger, og fordi min mor havde nattevagt en af dagene, har vores genbo passet kaninerne.

Da jeg kom hjem her til aften, er Billie efter sine unger. Hun grynter ikke af dem, men river pelsklumper af dem. :S Dog ikke så meget.
- Og jeg tænker bare, at det har hun aldrig gjort før? Samtidig har 2 af kaninungerne forandret sig lidt. Den jeg skal have gryntede af mig. .__.
og den anden er bare mere sky.
De er 6 uger på torsdag.

Min mor siger det nok bare er opdragelse, men jeg synes Billie virker FOR voldsom, da hun også nappede efter Malibu (Da Billie og ungerne løb rundt i kaningården) som ellers var i sit eget bur.

Er det opdragelse? Eller hvad.
Bliver helt bekymret, og overvejer faktisk at tage ungerne fra Billie, selvom de ikke har sår eller lign. men det kan de jo få! Desværre er det bare ret tidligt. :s

Hun har før i tiden været en rigtig sød og kærlig mor (FØR jeg tog afsted) som lige løb efter ungerne for at se om de nu var ok.
Hun er jo ikke overdrevet hård overfor dem, men hun er lidt mere bestemt end hun plejer, og det bekymre mig. /:


Og så har jeg lige et spørgsmål:
Hvordan er det lige jeg vender ungerne fra Billie, og hvornår? Har læst om det før, men har tænkt og prøver at få det hele til at falde på plads i mit hoved omkring det. :s


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det opdragelse? KANIN.
Kommentér på:
Er det opdragelse? KANIN.

Annonce