{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Marsvin bur {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen :). Jeg har lige fået den fedeste idé til et(flere) marsvin bur, synes jeg selv.

Jeg tænkte på at lave et der ligner det her http://www.dba.dk/landskildpadde-marsvin-kasse/id-78559025/.
Og så måske dele det op i 2 så jeg kunne have flere marsvin hvilket jeg ønsker bl.a fordi min skinny går alene pt.

Hvad synes i om det? Vil det være okay at have et åbent bur på den måde?

På forhånd tak for svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin bur
  • #1   17. nov 2011 Ja det kan du sagtens hvis du ikke har kat, hund osv... der kan hoppe derned og snuppe dem. smiley

    Jeg ville nok lægge nogle huse og rør derned som de kan gemme sig under nu hvor det er helt åbent foroven. :-))


  • #2   17. nov 2011 Ork ja sagtens.

    Du skal bare være opmærksom på om dyrene trives ved det. Marsvin er byttedyr og derfor meget opmærksomme på ting fra oven. Jeg har tidligere haft nogle af mine i en pool (se evt. fotoalbums) og dyrene elskede det! Der var få der ikke trivedes på den åbne plads, så de fik et andet bur.

    Dernæst skal man selvfølgelig som C S lige være obs på det ikke er så smart hvis kat/hund ikke kan lade dem være i fred.
    Hvis man har kat/hund ikke gør marsvinene noget (f.eks. har min søster en kat der som lille lå og sov inde ved marsvinene og sådan) så kan det jo sagtens fungere.

    De skal selvsagt have masse af huse, aktivering mv. - især huse og broer vil være et must så de kan gå "i skjul" fra oven.


  • #3   17. nov 2011 CS.. Ja det tænkte jeg også :). Jeg har hverken kat eller hund men jeg har en søn på 16 måneder men han forstår godt at man skal nusse dyr heldigvis :). . Jeg tænkte at de kunne få det vildt hyggeligt ved at gå der smiley

  • #4   17. nov 2011 ~ Von Fancy ~.. Ja det med at man kommer oppe fra tænkte jeg også lidt på. Det gør jeg allerede nu. så jeg åbner tramme buret fra siden som regel men ham jeg har er bare så super sød og kælen så han virker ikke generet at så meget :).

    Det er rart lige at få bekræftet at min idé ikke er helt tosset smiley


  • #5   18. nov 2011 Jeg omdannede datterens juniorseng til bur http://www.gnavergalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=173 Det er kun fantasien der sætter grænsen

Kommentér på:
Marsvin bur

Annonce