{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Det er ikke i orden {{forumTopicSubject}}

ja jeg ville lige fortælle om min forfærdelige historie. Idag gik min bror ned for at tage bussen og lige pludselig får vi en besked fra ham omm at der står et bur med en masse kaniner nede i indkørslen (vi bor i boligkomplex). Så min far køre ned og kigger på og det var sgu rigtigt så stod der et bur der var beregnet til 1 kanin, men der var 3. Der var et skilt på buret hvor der stod "hvem vil have os gratis kaniner". Så min far tog dem med hjem. De havde det forfærdeligt det fik noget lorte foder det var jo rent slik. Deres vandflaske var stoppet til og deres bur ar ikke blevet tømt i flere måneder. Så vi tog ned og købte nogle spåner og noget haml og sampoo. Så de fik skiftet deres bur ogdet blev badet . De var blevet behandlet så dårligt der sad flager ar afføring på hele bagparten , det var rimelig langhårede kaniner som overovedet ikke var passet. Vi ringede rundt men der var ikke plads på nogle internater men vi fandt til sidst en vildtsation der heller ikke havde plads men de syntes at det var så groft så de fandt plads til dem. De blev afleveret derude og der kommer en ud og ordner deres pels. Hende der ejede stedet ville lave en politi andmeldes da hun syntes at det var så groft. Og så nappede vi også en lille rimelig stor kanin med hjem. Deet er et super godt sted som kan andbefaleshvis du skal have dyr de har kaniner,fritter,papegøjer,undulater slanger og meget meget mere. Du skal dog skrive under på en kontrakt om at du ikke må give den videre. Undskylde deet blev så langt

P.S det er vildt stationen TUNE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er ikke i orden
  • #1   3. okt 2011 Ja det var godt nok noget af en historie, men endte ret godt syntes jeg, godt da var nogen der kunne have dem og det var jer der fant dem og ikke nogen som måske ikke ville dem det godt smiley

  • #2   3. okt 2011 ja det kan du have ret i nu bliver de i hvert faldt ordnet og får et godt hjem. Ham vi tog med hjem har og så været med i en politi sag men alle de andre kaniner der var med i denne sag er døde der var kun ham tilbage på gerningsstedet.

  • #4   3. okt 2011 Uh, jeg bliver gal, når jeg læser sådan noget... Sådanne mennesker burde have tæsk!!!! JA, det synes jeg altså, og jeg skulle personligt give dem det!
    Dejligt at I tog jer af dem. Min kanin er også hittekanin, man kan mærke at de har fået en hård start, til gengæld ved man også, at de nu bliver tilbudt et værdigt liv!
    Hvordan vil hun politianmelde? I ved vel ikke hvem, der har sat dem der?


  • #5   4. okt 2011 Stephanie s: nej vi ved dsv ikke hvem der har gjort det. Jeg ved ikke hvordan hun har tænkt sig at gøre det, men vi er i hvert fald meget villige til at vidne hvis det når så langt

  • #6   21. okt 2012 Uha , det var så godt i hjalp dem smiley Og du fik Bøffe drengen til bytte smiley Man kunne virkelig se hvor godt de havde det derude i Tune da vi var der smiley

Kommentér på:
Det er ikke i orden

Annonce