{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Syg kanin - hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej:-).
Min kanin Linus er syg, vi troede han skulle dø, men da vi fik ham til dyrelægen fortalte hun at han var allergisk overfor hø.
Er der nogen der har prøvet det samme?:)

Han har også lige fået meget slem øjenbetændelse på det ene øje, det er snasket og helt hævet op, og han holder det helst lukket. Jeg renser det dagligt med vand og kamille te, og jeg har tænkt mig at ringe til dyrelægen imorgen, og bede om recept på nogle øjendråber. Ville i mene at det er en god idé?:-).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg kanin - hjælp?
  • #3   21. aug 2011 Allergisk over for hø?

  • #5   21. aug 2011 Som jeg altid skriver: Kamillete er noget dumt noget, da det indeholder partikler som irritere øjet mere end det gavner.

    I din brugs, eller på apoteket kan man købe saltvandspipetter (link fjernet)

    Dem har jeg altid i skabet.


  • #7   22. aug 2011 Altså jeg bruger avis i bunden, så savsmuld og så sådan noget sammenpresset hø.. Dyrelægen sagde at det kunne være fordi at høet ikke var kvalitet nok. Mine kaniner har toilet, og derfor holder de resten af buret helt rent, toilettet bliver renset minimun 2 gange dagligt.
    Men alt efter hvad i har skrevet, tror jeg at jeg vil starte med saltvand, og hvis det ikke hjælper, ringe til dyrelægen?:-).
    Tak for hjælpen!


  • #9   22. aug 2011 Det har jeg altid gjort!:/
    Nå, men nu tager vi til dyrelægen imorgen, så hun kan se om han har fået noget i øjet, ellers skal han have noget medicin:-).
    Mange tak for hjælpen, skriver lige imorgen.


Kommentér på:
Syg kanin - hjælp?

Annonce