{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Marsvin: at kunne enes (to hanner) {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg læst en del om, bl.a. herinde fra, hvordan hanner der er blevet sat sammen lige pludselig ikke kan mere. Hvordan kan det være? Hvor gamle har de været??
Igår har min den bette (Pjuske) været her i en uge. Det går forrygende mellem Pjuske og Mickey, og de samarbejder allerede. De kan ikke lide når jeg tager den ene op for at snakke lidt med den. Så står den anden nede i buret og nærmest hyler. Det er det samme hvis jeg tager den anden op. Jeg har ingen problemer haft med de to. Den første aften, blev de sat sammen efter de at jeg ku se de var ved at "bryde ind" hos hinanden. Jeg fik jo det råd, at prøve at holde dem adskilt om natten, fordi de skal vænne sig til hinanden. Men det har der ikke været problemer med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin: at kunne enes (to hanner)
  • #1   17. aug 2011 Ofte sker det hvis hannerne er jævnaldrene. Så vil de komme i lømmel alderen samtidigt og bestemme samtidigt.

    Hvis der er en alders forskel på et par måneder eller mere på dem, vil det ofte falde dem naturligt at den store af dem bestemmer medmindre han er en kylling og overlader styringen eller han er ligeglad.

    Men med hanner kan man aldrig vide, de kan også gå sammen længe og pludselig går det galt.


  • #2   17. aug 2011 Mickey er ca. 1 år, og Pjuske er 8 uger. Det jeg har observeret er, at Mickey faktisk kan være lidt dominerende overfor den Pjuske. Men Pjuske er blevet god til at kommunikere ud til Mickey, så den bette får også Mickey sat på plads til tider. De beskytter hinanden og samarbejder med hinanden. smiley

  • #3   17. aug 2011 overfor Pjuske skal der stå smiley

Kommentér på:
Marsvin: at kunne enes (to hanner)

Annonce