{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Marsvin? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg kunne rigtig godt tænke mig at få Marsvin, men min mor siger at vi ikke skal have flere dyr. Der er bare det at vi kun har EN kat. Det betyder bare så meget for mig hvis jeg kunne få Marsvin, jeg vil så gerne, men jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle min mor hvor meget det faktisk ville betyde for mig at få Marsvin.
Håber i kan hjælpe mig! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin?
  • #3   21. mar 2015 det er din mor der skal betale for dyrlæge regninger, og alt tilbehør, lyt til din mor og vent til du flytter hjemmefra

  • #4   21. mar 2015 Den eneste der kan overbevise din mor, det er jo dig - hvis ikke hun synes det er en god ide, så er det sådan det er... desværre.
    Tro mig, du er hverken den første eller sidste der ikke får lov til at få dyr hjemme - been there, done that... tog revanche da jeg flyttede hjemmefra smiley

    Din mor hæfter juridisk for dyrene, fordi du ikke er ældre, så det er fair nok at hun kan nedlægge veto.
    Men du kan jo altid høre om der er nogen specifikke årsager til hendes nej, for her kan du muligvis komme med god argumentation til hvorfor det ikke bør være en hindring/bekymring.
    De årsager der som regel er, er penge, tid, plads, lugt osv.


  • Melissa M
    Melissa M Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #5   21. mar 2015 Jeg er 12 år. Og jeg har to marsvin boende lige ved siden af min seng smiley
    Jeg havde allerede to katte for mig selv, men jeg ville gerne have to marsvin. Og min mor og far sagde inden jeg fik dem at de ikke ville have noget med dem at gøre, og jeg synes at jeg klarer det meget godt. Manglede bare ansvar for noget.
    Men mine marsvin kostede 250 kr. tilsammen hvilket jeg selv betalte for, og de betalte for bur og tilbehør. Og det er også dem der betaler for foder, og hø. Og de vil ikke have at det skal lugte i huset så jeg rengøre i buret vær' 3. dag smiley Og nu har jeg haft dem i 2 uger, og ingen problemer endu smiley Er så glad for mine små basser smiley


Kommentér på:
Marsvin?

Annonce