{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Mette K
Mette K
Tilmeldt:
17. apr 2018
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

Marsvin har tabt sig {{forumTopicSubject}}

Hej
Min søns marsvin har tabt sig over den sidste periode. Han har haft hende siden midt i december (dvs ca 4 måneder) og vi fik af vide hun er fra starten af november (dvs hun er ca. 5 måneder).
Vi har vejet hende her til aften og hun vejer omkring 275g, så hun er ret lille.
Hun er også begyndt at blive våd under "hagen".
Jeg har søgt på google, hvor de beskriver at det kan betyde at tænderne er vokset skævt.
Mit spørgsmål er nogle der har erfaring med dette? Er hun ikke for ung til tænderne allerede kan være vokset skævt?
Mvh Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin har tabt sig
  • #1   27. apr 2018 den vejer ca det samme som en unge der er klar til at komme hjemmefra som fireugers.... jeg har først set denne tråds nu og går ud fra i har sagt farvej til hende, for den lave vægt tyder på den har haft tandfejl siden fødslen nærmest... det kan de godt have, det er ikke aldersbetinget. Faktisk får de det oftest som helt unge, -eller aldrig... jeg har opdrættet vel 200-300 marsvin og har aldrig oplevet et voksent marsvin på et par år eller ældre får tandfejl.

  • Mette K
    Mette K Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #2   28. apr 2018 Ja, det var hendes kindtænder der var problemet. Vi valgte efter vejledning at tage afsked med hende, da hun var blevet meget afkraftet. Vi kontaktede dyrehandleren, hvor hun blev købt, og her fik min søn et nyt marsvin.

Kommentér på:
Marsvin har tabt sig

Annonce