{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har tabt sig meget
  • #1   19. nov 2014 Nu ved jeg INTET om marsvin men jeg tænker orm hvis det var hos en kanin eller hest smiley

  • #2   19. nov 2014 Har også selv haft hest i mange år, så det var også det der lige faldt mig ind! Håber ihvertfald det "bare" er det. Han er jo ikke ung mere smiley

  • #3   20. nov 2014 Hvad med hans tænder? smiley

  • #4   20. nov 2014 Jeg ville få ham chekket... Har selv haft 2 marsvin er pludselig tabte sig meget, og hverken deres tænder eller deres appetit fejlede noget, og pludselig en dag var de bare faldet døde om (de var hverken gamle eller noget)... Så ja, personligt ville jeg nok runde en dyrlæge

  • #5   20. nov 2014 Hans tænder ser ikke ud til at fejle noget. Men jeg ved selvfølgelig ikke noget om kindtænderne. De blev tjekket sidste år og der var intet.

    Han skal også til dyrlægen, det var bare hvis nogen havde oplevet det før ville jeg meget gerne høre om det smiley håber dog ikke det er så galt der.


  • #6   20. nov 2014 Kom endelig med en opdatering når du har været ved dyrlæge (:

  • #8   20. nov 2014 Det ved jeg skam godt. Jeg havde en som skulle aflives fordi dens kindtænder ville blive ved med at vokse op som en slags bro.
    Men han spiste ikke og det gør ham her, derfor kan jeg ikke se hvorfor det skulle være kindtænderne smiley

    Han skal til dyrlæge imorgen kl.9 - skal nok opdatere når jeg ved mere smiley


  • #9   20. nov 2014 400 gram er altså rigtig, rigtig meget! Hvorfor har du ikke opdaget det før? Vægttab hos marsvin er meget alvorligt, og opdager man vægttab skal man reagere straks.

  • #10   20. nov 2014 I sidste uge synes jeg også han havde tabt sig lidt, men troede det måske kunne være han ikke fik nok mad. Så jeg satte ham op i mad, men det har så ikke hjulpet.

  • #11   20. nov 2014 Hvis det var mig, så allerede ved 100 grams vægttab var jeg strøget direkte til dyrlægen.

  • #12   21. nov 2014 Nu er jeg da virkelig pisse forvirret!
    Har lige fået ham hjem fra dyrlægen, hvor han fik taget røntgen af sine tænder. Der var lidt spidser på ellers ikke noget.
    Han er blevet tjekket for orm, parasitter osv. Han er blevet tjekket for knuder i maven og det har heller ikke vist noget??
    Et dyr taber sig da ikke bare uden nogen grund? Helt ærligt smiley De har bare givet min mor hendes noget med hjem som skal fede ham op. Men hvad så når der ikke er mere, så taber han sig igen?? Hmm smiley Ved slet ikke hvad jeg skal gøre


  • #13   21. nov 2014 Hvis der er noget med dens tænder vil den sikkert savle en smule, dog hvis de kun er væltet en smule i den ene side behøver den ikke savle. Jeg ville starte med at få tænderne tjekket, men prøv evt at give den en smule havregryn oveni dens mad, det skulle fede lidt.

  • #14   21. nov 2014 Nina: læs gerne min seneste kommentar i tråden smiley

Kommentér på:
Har tabt sig meget

Annonce