{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

Hamster bider {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Jeg har en sibirisk dvæghamster (han) og har haft ham i snart en måned, han var underkuet han, og derfor skreg nå jeg ville have ham ud, jeg har givet ham godbidder så han blev tryg og taget ham ud hver dag.

Problemet er han bider rigtig meget, og han vil meget gerne holde fast, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få ham til at stoppe ? Først troede jeg det var på grund af salt, så han fik en salt sten, dette virker ikke? jeg har lagt mærke til han også bider mig mere end min kæreste smiley

Nogen der har nogle gode råd ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hamster bider
  • #1   21. apr 2014 Vasker du finger inden du håndtere ham?
    Saltsten er no go hos gnavere.

    Sibiriske dværghamstere er egentlig bare en blanding af to arter (vinterhvid og cambells) og kaldes blandt hamsterfolk hybrider. Man kan aldrig helt regne med deres temperament, og selvom de har de sødeste og dejligste forældre, er det ikke sikkert de har arvet det, da hybridernes gener ikke altid er de bedst sammensatte. Det er ikke altid at man kan gøre noget ved det. Men hamstere elsker mad, og det er den bedste vej frem.

    Jeg havde selv en strid hybrid en gang, der altid skulle bide mig, men aldrig med kæreste, han blev aldrig sød og rolig.


  • #2   21. apr 2014 der er ingen forskel om Jeg har vasket hænder eller ikke smiley er ked af du siger at det nok ikke kan ændres smiley

  • Mia U
    Mia U Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 5
    #3   22. apr 2014 Som sagt så skal du ikke bruge saltstenen så det vil være klogt at fjerne den med det samme smiley
    Er det kun inde i buret at han bider? Hvor stort er buret?
    Jeg har også en hybrid, som hos tidligere ejer boede i et for lille bur uden ret meget stimulation. Den bed mig hver gang jeg ville snakke og jeg endte med at være halvbange for den. Så flyttede den i et ordentligt bur og nu er han blevet det dejligste lille væsen smiley


  • #4   23. apr 2014 Han bider både inde i buret og uden for buret, han løber meget i sine hjul og har to, han er ude hver dag og kommer også ud i en bold... så tror han har masser af plads

  • Julie K
    Julie K Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   24. maj 2014 Mit hamster bed indtil hun var 1 år gammel og hun begyndte og være gammel. Så der er nok ikke så meget og gøre.

Kommentér på:
Hamster bider

Annonce