{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hamster bider
  • #2   14. jan 2013 Det er dværg hamster, art ved jeg ikke. Men hun ligner en campell. Det er bare når jeg stikker hånden ind til hende, og hun legede da jeg skulle skifte dens madskål, da hun så bed mig smiley

  • #3   14. jan 2013 Hvis du lige har fået hende, så kender hun dig ikke, og du er ved at stjæle hendes mad, og det vil hun ikke have, også prøver hun jo at få sin mad igen, det er vel meget naturligt.

    Hun skal lære dig at kende, og vide hvorfor du tager hendes mad. Du kan ikke fovente at hun er tam og sød osv. når du lige har fået hende, og hun ikke ved hvem du er.

    Giv hende tid.


  • #5   14. jan 2013 Hun løb rundt i sit hjul, det er selfølgelig rigtigt smiley

  • #6   14. jan 2013 Jeg vil sige ligesom Susse, - Hun kender dig ikke endnu, det er helt nye omgivelser for hende og nye lugte - hun føler sig måske utryg og er måske ikke vandt til at blive håndteret, hvis du har købt hende i en dyrehandel og det er sikkert derfor at hun bider.

    Giv hende noget tid og hav hende oppe hver dag - gerne flere gange om dagen, når hun er vågen. Giv hende noget godt at spise når du har hende oppe - evt. nogle nødder (ikke mandler), så forbinder hun dig med noget godt, som tiden går.


  • #7   14. jan 2013 Prøvede at tage hende op hvor hun også bed mig, så nu venter jeg lige et par dage smiley

  • #8   14. jan 2013 Daniel: Et par dage gør jo ikke hun er mindre bange for dig. D bliver jo nød til at lade hende lære dig og din lugt at kende. Læg din hånd ind i buret uden at bevæge den, lad hende kravle rundt på den og undersøge den. At du lader hende være sker der jo intet af.

    Du vil jo heller ikke kunne lære nogle at kende uden du skakker med dem.


Kommentér på:
Hamster bider

Annonce