Kanin Vimse 2006
810 visninger
|
Oprettet:
Kanin Vimse
Fødselsår:
2006
Størrelse / vægt:
Hun er dværgvædder, også er der ogs noget løvehoved i hende (: har ikk nogen mål på hende... har prøvet at veje hende, men fik ikk noget præcist tal, for hun gad det ikk rigtig... (:
Temperament
lidt vild... hun er en lille frøken skrap, det er hele tiden hende der skal bestemme (: hver gang jeg har kysset på nogle af de andre kaniner, går hun hen og vasker dem der hvor jeg lige har kysset på dem... xD
Tricks
hun kan tage en godbid fra munden xD
hun kommer for det meste når jeg kalder på hende (:
hun kan springe mega højt :D (men det erkun når hun gider, ellers løber hun bare uden om springene xD <3
hun kommer for det meste når jeg kalder på hende (:
hun kan springe mega højt :D (men det erkun når hun gider, ellers løber hun bare uden om springene xD <3
Stamtavle
har ikk nogen...
Køn
hun er en hun kanin xD
Bemærkninger
Vimse er hvid med brune og sorte pletter, hun har nogle rigtig smukke aftegn :D hendes hovedform er helt utrolig smuk!
Da vi fik hende valgte min bror at kalde hende for "hr. Vimse" fordi vi havde fået afvide af dem vi købte hende og hendes bror af at hun var en han, og Sambo var en pige. så vi kørte ind til dyrlægen for at få hende kasterert, så da de havde bedøvet hende, og de skulle til at kasterer hende, ringede dyrlægen og fortalte at det ikk var en hun, men en han. så vi tog hendes bror Sambo med ind da vi skulle hente hende for at få tjekket om han nu også han en pige, og det var jo så ikk. så de beholdte ham, og vi tog Vimse med hjem. nu hedder hun så ikke hr. Vimse længere, men kun Vimse :D
Hun er tvilling, og hendes bror hedder Sambo, hun har også en "pap søster" som hedder Snowy, og et barn som hedder Baby, selom han ikke er baby længere xD
Til at starte med, var det meningen at Vimse var min brors, men han gad ikk have hende når hun var en pige, og ville kun beholde hende hvis hun måtte få et kuld unger.
hun har haft 2 kuld. det første kom der 4 unger, en var dødfødt, hun åd 2 af dem, og den sidste blev 2 uger gammel, og så døde den af en mave indfiktion.l.. :´(
det andet kom der en baby, og ham har vi stadig, og han bliver et år i år. (:
der kommer snart mere tekst (:
Da vi fik hende valgte min bror at kalde hende for "hr. Vimse" fordi vi havde fået afvide af dem vi købte hende og hendes bror af at hun var en han, og Sambo var en pige. så vi kørte ind til dyrlægen for at få hende kasterert, så da de havde bedøvet hende, og de skulle til at kasterer hende, ringede dyrlægen og fortalte at det ikk var en hun, men en han. så vi tog hendes bror Sambo med ind da vi skulle hente hende for at få tjekket om han nu også han en pige, og det var jo så ikk. så de beholdte ham, og vi tog Vimse med hjem. nu hedder hun så ikke hr. Vimse længere, men kun Vimse :D
Hun er tvilling, og hendes bror hedder Sambo, hun har også en "pap søster" som hedder Snowy, og et barn som hedder Baby, selom han ikke er baby længere xD
Til at starte med, var det meningen at Vimse var min brors, men han gad ikk have hende når hun var en pige, og ville kun beholde hende hvis hun måtte få et kuld unger.
hun har haft 2 kuld. det første kom der 4 unger, en var dødfødt, hun åd 2 af dem, og den sidste blev 2 uger gammel, og så døde den af en mave indfiktion.l.. :´(
det andet kom der en baby, og ham har vi stadig, og han bliver et år i år. (:
der kommer snart mere tekst (:

Kanin Vimse
aug 2012
Følger: 10 Følgere: 11 Gnavere: 10 Emner: 11 Svar: 105
Elsker den og dens farve.
Den har så god personlighed.
Så sød.
Høj herfra.
Sidder og Savler.
Kig gerne forbi mine gnaver vis du har tid og lyst
apr 2010
Følger: 17 Følgere: 16 Gnavere: 8 Emner: 2 Svar: 9
Så fandt jeg dig med kaninerne Nina, nøjj hvor du gemmer dig<3 glæder mig til at se diig...
Dejlig Vimsekanin, som altid og hvordan går det med alle ungerne ??
apr 2010
Følger: 47 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 21 Svar: 38
Høj er givet xD
-Kig forbi Malou!<3
apr 2010
Følger: 116 Følgere: 107 Gnavere: 6 Emner: 74 Svar: 317
Hvor er den fin Høj til den
Gode billder :*
Kig forbi mine ninuser Blaki & Nugga
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Gnavere: 4 Emner: 1 Svar: 6
har givet dine kaniner høj!
og tusind tak for velkomsten
apr 2010
Følger: 177 Følgere: 169 Emner: 15 Svar: 136
nej hvor er hun sød
<b> kig forbi </b> ;D
apr 2010
Følger: 811 Følgere: 797 Gnavere: 8 Emner: 25 Svar: 229
Hvor er hun fin :)!
<i> Kig forbi</i>
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Gnavere: 2
ekstra høj til jer