{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Chock og bekymring {{forumTopicSubject}}

Her for en uges tid siden gik min ene lille gris Biver bort..
vi var meget kede af det herhjemme, men han var godt og vel 7 eller 8 år (fået ham fra min svoger som fik ham som voksen fra et eller andet sted så han var muligvis ældre endnu)
Så vi havde været forberedt og gået med tanken om hans sidste dage nok snart var talte, dagen han døde på en rigtig "dejlig" måde han havde fået grøntsagsfad både til morgen og middagsmad/eftermiddagsmad og da vi kom ned lige før aftensmaden lå han stille og havde sovet ind.
så vi holdte en lille begravelse for ham med musik, blomster og en lille tale så vi kunne få sagt ordenligt farvel (sådan gør vi herhjemme!

Hans bur kammerart Izzy har dog været rigtig ked af det den seneste uge,
men han har både spist og drukket så vi gik på jagt efter et andet marsvin til ham!
men i går da vi ville ned til ham før aftensmaden som vi plejer lå han og var død..
Jeg forstår slet ikke hvad der er sket, for han har både spist og drukket der har ingen tegn været på noget som helst ud over han var ked af det..
har været i gang med at rense burene fordi jeg er bange for der er en eller anden virus eller noget i dem, men igen ingen symptomer eller noget..
så er bange for han er død af sorg? smiley
han var jo en ung mand i forhold til Biver omkring 1,5 måske 2 år så det giver bare ingen mening for mig eller for min kæreste, han var i god foderstand, pelsen flot amen der var ingenting galt med ham...
men ligepludseligt var han der bare ikke mere..
jeg er sidder selvfølgelig nu og er ked af tabet over dem begge to smiley de var så dejlige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chock og bekymring
Kommentér på:
Chock og bekymring

Annonce