{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Hygge emne {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg kan ikke sove og tænker måske at nogle af jer heller ik kan? Derfor tænkte jeg at jeg godt gad høre jeres indstilling til nogle ting.. sådan nogle ting man ikke rigtigt snakker om:

1) hvad er jeres tro? Jeg er selv budhist
2) hvad er jeres sexualitet og bare generalt jeres mening om homosexuelle osv.
3) hvad er jeres mening i forhold til indvandre?

Nogle ting jeg godt gad høre folks svar på.. Folk i min klasse er meget kedelige hvad det angår.. Så, ja..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hygge emne
  • #2   30. maj 2014 1) hvad er jeres tro? Atheist så det basker. Tror på mig selv og det bedste i mennesker det må være rigeligt.
    2) hvad er jeres sexualitet og bare generalt jeres mening om homosexuelle osv. Fint! Kærlighed er der alt for lidt af i denne verden.
    3) hvad er jeres mening i forhold til indvandre? Kan de opfører sig ordentligt er der plads til alle, kan de ikke li lugten i bageriet skal de sige nej til velfærdsydelserne og pakke sydfrugterne.

• #3   30. maj 2014 1) Ateist helt ud, ligesom resten af min familie. Skulle jeg tro på noget skulle det være græsk eller nordisk mytologi, da det interessere mig voldsomt, og den tro synes jeg er virkelig spændende, men dog tror jeg ikke på det.
    2) Homoseksualitet er fantastisk - de har lige så meget ret til kærlighed som os andre, og er ikke værre mennesker end vi der er til det modsatte køn.
    3) Hvis de kan sproget, eller lære det, og opføre sig ordenligt har jeg det helt fint med det! Men har det lidt svært ved folk der rejser ind i landet for udelukkende at opholde sig - altså, uden større formål - som ikke engang vil lære sproget, og har et sølle engelsk. Derudover, synes jeg at de skal acceptere at de er i et andet land, med en anden kultur, og vil de have specielle kirker eller noget lignende, så må de pakke sammen og tage hjem. Ikke at her ikke er plads til alle, men hvis de har valgt at tage hertil, må de vel også kunne forstå at det her er en anden kultur.

• #4   30. maj 2014 1. Jeg er wiccaner

2. Jeg er hetroseksuel, men har både bi og homoseksuelle venner og veninder

3. Så længe de opføre sig ordneligt har jeg intet problem med dem.. Ligesom jeg heller ikke har noget imod andre danskere så længe de opføre sig ordenligt..

• #5   30. maj 2014 1: jeg er kristen men ikke sådan at jeg går i kirke eller direkte tror på alt det der står i biblen osv. Men jeg er døbt og konfirmeret. Mit barn skal også døbes, men det må selv bestemme om den vil konfirmeres.

2: jeg er selv hetroseksuel. Og er ligeglad med hvad andre er til, synes kærlighed er kærlighed, og vi bestemmer ikke selv hvem vi falder for og hvad vi tænder på.

3: invandre er også menneske også længe de acceptere os og måden vi lever på i Danmark accepter jeg også dem.

Rikke: zoologi? Altså det har intet med folk seksueligtet at man arbejder med dyr, det vil sige du synes folk der arbejder i en zoologisk have er ulækre? Hvorfor?

• #6   30. maj 2014 Jeg tror hun mener zoofili

• #7   30. maj 2014 Beltane: Nårh smiley

• #8   30. maj 2014 1) hvad er jeres tro?
    Hmm.. Tror jeg er kristen, er døbt og konfirmeret. Men tror ikke som sådan på Gud, mere bare på at der er mere mellem himmel og jord.
    Jeg er hetero.
    Min mening til andre med anden sexualitet er at jeg har respekt for at de springer ud og siger: "Hey, jeg er til mænd/kvinder!" De er mennesker som os, og skal behandles som mennesker. De skal have lov til at blive gift i kirke, adoptere osv.
    3) hvad er jeres mening i forhold til indvandre?
    Hvis de kan opfører sig ordentligt, lærer vores sprog og ikke prøver på at lave vores kultur om, så fred være med det. Så må de godt være her.

• #10   30. maj 2014 Belatine: hvad er wiccaner? smiley

Og nej jeg har ikke været nogle templer men jeg har brugt rigtigt lang tid på at sætte mig ind i troen, så ja.. Jeg vil kalde mig selv buddhist.. Jeg er den eneste i min familie. Jeg er ikke blevet konfirmeret og jeg meditere omkring hver dag.:)

• #11   30. maj 2014 http://da.wikipedia.org/wiki/Wicca

Jeg er dog ikke "fanatisk" Jeg holder det på det plan hvor de fleste danske kristne holder deres smiley

• #12   30. maj 2014 1) hvad er jeres tro? Jeg er selv budhist
    Jeg tror på absolut ingenting. Jeg tror mennesker selv styre hvad de tror på, og det er da en smuk tanke, men de behøver ikke prøve at hive mig ind i den.

Jeg er Hetero seksuel men jeg har aldrig haft en problem med homoseksuelle eller bi seksuelle, jeg har en del venner der er homoseksuelle eller bi.

3) hvad er jeres mening i forhold til indvandre? Den er meget meget simpel. Hvis de opføre sig ordenligt og tilpasser sig den Danske kultur, så har jeg absolut ingen problemer med dem.

Kommentér på:
Hygge emne

Annonce