{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Andre end mig der ser dyreværnet? {{forumTopicSubject}}

Hej

Sidder og følger med i TV3 programmet dyreværnet og er nærmest ved at tude, tænk at nogle kan forlade sin hun i flere dage uden at den får vand og mad. Jeg kan slet ikke klare at se det, jeg vil gerne hjælpe dyrene, men ved ikke hvordan. Overvejer at besøge byens internat og høre om hvordan jeg kan hjælpe, selvfølgelig frivilligt, om jeg skal gøre rent ved nogle dyr eller gå tur med nogle hunde, vil bare gerne hjælpe de dyr.

Hvad tænker i?


Kommentarer på:  Andre end mig der ser dyreværnet?
  • #1   18. sep 2013 jeg syntes at det er dyreplegeri at de ikke passer dere dyr:/ jeg så et tidspunkt noget om der var marsvin kaniner hunde katte fugle og 2eller 3 geder og alle havde vand men ikke mad smiley og gederne havde affyring overalt i pelsen, jeg synte at det er forfærdeligt at man kan holde dyr sådan smiley

  • #3   18. sep 2013 Jeg ser det også. Det gør ondt i hjertet at se dyr have det på den måde. Det er så utroligt, at folk kan få sig selv til at være på den måde. Manglende overskud er bare ingen undskyldning. Så må man hellere give dyrene nye hjem.

  • #5   18. sep 2013 Er også ved at tude smiley at folk kan behandle dtr sådan det forstår jeg ikke smiley dyret kan ikke forsvare sig og giver sin ubetingede kærlighed smiley

  • #6   18. sep 2013 Ja og nogle gange er det også bare sørgeligt så man tuder smiley som ham den ældre mand

  • #7   18. sep 2013 Frederikke: ja sidste afsnit græd jeg også pga ham manden. Men respekt for han hellere gav hundene væk end at se dem lide!

    Det er virkelig forfærdeligt ! Jeg vil jo gerne rede alle dyrene, men som jeg sagde til min kæreste, overtog jeg alle de dyr, vil jeg ende som dem de er taget fra, fordi jeg vil miste overblikket. Tænk at man kan anskaffe sig dyr også bare lade dem lide smiley


  • #15   19. sep 2013 Det er et skønt program. - Jeg er " gode venner " med dyreværnet i Rødovre. Her i sommers, kom jeg og luftede hunde osv.

    Det er et fantastisk arbejde, de laver.


Kommentér på:
Andre end mig der ser dyreværnet?

Annonce