{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Winds Aziz AlieaXSnöflingans Fandango {{forumTopicSubject}}

Aliea er en flot sort/gul japaner dværgvædder, hun er en sød og rar kanin, men også en dame der siger fra, når hun skal løftes.. Hun er begyndt at hoppe utrolig godt her på det sidste, og vandt Sjællandsmesterskabet i middelsvær lige, som den eneste med 0 fejl smiley
Aliea er efter Winds Naia "Baby" som virkelig bare var speciel !!
Hun sprang elite, og har været placeret ved Sjællandsmesterskaberne flere gange smiley
Babys mor Esras Rasende Racer Riki, vandt DM og SM i veteran middelsvær lige og kroget i 2009..
Alieas far er den fantastiske Winds Ch. Fido Dido Boy, som klarede sig super flot inden hans blodprop i hjernen.. Fido er også far til Winds SCh. Fidi Didi Girl og Winds GCh. Xawi Dirlaczi, som blev placeret som nr. 2 og 3 til Årets Hopkanin 2009 smiley

Fandango er min super skønne rødbrune vædder blanding fra Sverige, han er altid sød og rar, har simpelhent det bedste temperament man kunne ønske sig smiley
Fandango hopper utrolig flot, sikkert og elegant, og har taget rigtig mange gode placeringer smiley
Han er født i Sverige, hvor jeg købte ham i 2009 smiley
Mere om familien kan læses på hans side..

Af farver forventer jeg sort/gul japaner og rødbrune unger..
Forventer at ungernes temperament vil være helt i top, da begge forældre virkelig er dejlige at have med at gøre..
Ungerne vil egne sig til erfarne hoppede og til begynder hop smiley

Aliea: http://www.gnavergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4842
Fandango: http://www.gnavergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1302

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Winds Aziz AlieaXSnöflingans Fandango

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce