{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis halm osv hvordan?
  • #1   5. okt 2010 jeg får det der hvor min pony er opstaldet. og det betaler vi jo penge for så vi måtte godt tage 5 ´store sorte poser 1 gang om måneden hvis det skulle være smiley eller mere! smiley det er meget dejligt! og der er jo også hø! xD

• #2   5. okt 2010 vi høster det selv =´)

• #3   5. okt 2010 Jeg får det af min nabo, som tak for at min far hjælper når det skal køres på halmloftet smiley
    Min nabo havde nemlig får, men nu er han stoppet med at lave hø og halm, da fårene er solgt og han er gået på efterløn. Han har stadig en masse hø og halm på loftet, mest halm, så hvis jeg er løbet tør, smutter jeg bare over og henter en balle smiley

Men pt. får jeg hø og halm fra en vognmand der arbejder på min fars arbejde smiley

• #5   5. okt 2010 Jeg får gratis hø og halm fra mit arbejde på en legeplads hvor de har geder, kaniner & høns smiley Og så får jeg gratis spåner af en mand min far kender der er bådbygger. Ellers ved stort set alle vores bekendte godt at vi har kaniner, så vi får jævnligt tilbudt gratis hø & halm fra venner og bekendte, bla. fik jeg her forleden dag en halv høballe af en veninde, hvis kaniner ikke gider at æde det smiley

Kommentér på:
Gratis halm osv hvordan?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce