{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bade i kammilete.
  • #1   26. jul 2010 det er fordi mit marsvin klør rigtig meget, men min mor gider ikke og køre til dyrelægen med ham, og siger jeg bare skal bade ham i kamillte, men hun ved ikke en skid om marsvin, så derfor spør jeg om man mp det herinde

• #2   26. jul 2010 nej nemlig, men hun gider ikke og høre hvad jeg siger til hende

• #3   26. jul 2010 Til at starte med kan du se om dit marsvin har små sorte pletter, lidt lige som sort snavs helt nede ved huden og hvis der er det skal du kigge grundigt efter lopper. Det sorte "snavs" er nemlig oftest loppe-bæ. Og ellers skal du kigge efter om den har skæl, ligesom vi mennesker kan have. Måske har den også sår?
    Så kan du ihvertfald få en idé om hvorvidt den har lopper eller skab eller om det kan være noget andet?

• #4   26. jul 2010 han har sår, jeg ved ikke om det er fordi han har kløet sig så meget..
    han har sådan lidt skæl, men det er ikke så meget, min mor er jo pisse ligeglad, hun benægter at det er skab :S

• #5   26. jul 2010 Må desværre give Tanja ret ~:o(
    Men altså i den her varme kan et kamille bad ikke skade ham hvis du tørrer ham grundigt bag efter og sørger for han er HELT tør inden du sætter ham tilbage i buret. Så får din mor at se at det ikke hjælper og så vil hun måske "tage sig sammen" undskyld udtrykket men synes ikke hun er særlig fornuftig af en voksen at være.

• #6   26. jul 2010 skab koster næsten ingen penge at kurere det kan du sige til din mor der går heller ikke engang en måned så er det væk sådan var det ihvertfald med flipper mener det kostede 100-200 kr. for alle 3 sprøjter smiley

• #7   2. aug 2010 nu har vi haft ham ved dyrelægen, men han sagde ikke en skid.. - den er endten fordi han mangler selvskab og gør det af kedsomhed eller pga. det mad vi giver ham, han kan ikke sige andet ..
    marsvinet har så lige bidt så meget i sin pels at der er kommet et sår vi ikke engang må smøre noget på eller overhovedet komme i nærheden af, hvis man bare røre hans pels ½ cm derfra, flipper han og skriger :s
    det er så synd, og ved virkelig ikke hvad vi skal gøre?s: - nu er han kommet på en ''diæet''. - men kan ikke se hvordan det kan hjælpe ..

• #8   3. aug 2010 de kunne heller ikke sige noget med pjuske smiley

• #9   3. aug 2010 tanja, ja det lyder som en god idé, han er bare så kræsen smiley

Kommentér på:
bade i kammilete.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce