{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Stamtavler.........Er du blevet snydt {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder..........

Jeg har på et tidspunkt selv købt 5 marsvin - hvoraf den ene kom fra anden opdrætter. Dvs 4 af dem kom fra den opdrætter jeg købte fra. Jeg blev lovet stamtavler dengang og nu hvor 2 af dem er blevet mødre og den ene skal være far, så synes jeg stamtavlerne manglede. Sms eller anden skriftlig henvendelse til opdrætter - har ikke båret et resultat. Telefonisk samtale havde den ringe effekt at hun undskyldte sig og ville se på det når hun kom hjem - derefter hørte jeg intet. Efter noget graveri fandt jeg frem til alle forældrene på de 4 dyr ringede til stambogskontoret hos DMK og fik oplyst forældrenes stambogsnumre, så jeg kunne lave de rigtige tavler på mine dyr.

Jeg fik mig en god snak og fik faktisk at vide at de var med helt frem til uge 20 smiley

Jeg er bare nysgerrig på hvor mange der egentligt kommer ud for den slags der. Eller noget der ligner ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stamtavler.........Er du blevet snydt
  • #1   9. jun 2010 ja har prøvet at blive snydt med stamtavle desværre som du jo læste i mit andet emne, har jeg en hun og en stamtavle som ikke passer sammen,

• #2   9. jun 2010 Ja det er det.

Jeg tænker jo på er dagens opdrættere virkelig så sløsede, klodsede og ligegyldige, når bare de får deres penge.

Det sætter os nye seriøse opdrættere i meget dårligt lys og hele branchen kommer i en form for miskredit...

• #3   9. jun 2010 plus at det er svært at starte op som ny opdrætter da man ikke ved om man bliver snydt eller om man faktisk kan stole på de allerede oprettet opdrætter

• #4   9. jun 2010 Jeg er blevet snydt.. Jeg har stadig ikke fået stamtavle på min skinny, og jeg har haft dem siden vinterferien.. Min mor har skrevet og ringet men hun bortforklare det i smsér og svarer ikke på når vi ringer smiley

• #6   9. jun 2010 Det er bare så træls det her

Malle - Kan du finde forældrenes navne ??

Rollo - Ja det har du desværre så ret i :-(. Det er jo også til tider et utaknemmeligt frivilligt job har jeg forstået. Jeg håber bare at man kan få belyst hvor stort problemet måske egentlig er.

• #7   9. jun 2010 Jeg har også været ude for at jeg ikke modtog nogle stamtavler før op til et helt år efter hvor jeg også måtte ringe, mailen osv før der skete noget.. Heldigvis skulle jeg ikke lave unger på mine grise men synes stadig det er træls når man betaler for det at den så ikke kommer før så lang tid eller som i din situation aldrig kommer..

• #8   10. jun 2010 Jeg har jo så det lidt modsatte problem.
    Jeg laver ALTID stamtavler til de dyr folk køber af mig, og de fleste siger også, de gerne vil have stamtavlerne når de kommer, men når så stamtavlen er kommet og jeg kontakter dem for at få deres adresse, får jeg ikke nogen respons og kan ikke sende dem stamtavlen. Så har jeg pludselig i stedet betalt for en ekstra stamtavle, som jeg egentligt ikke kan gøre andet med end at smide ud.

• #10   10. jun 2010 Jeg gør selv det at hvis jeg ikke får adressen af folk når de kommer, sørger jeg i al fald for at de har betalt prisen incl tavle i forb. med overdragelse af marsvinet, så jeg ikke hænger på udgiften

• #11   10. jun 2010 Min pris er inklusiv tavle uanset om folk vil have den med eller ej.
    Jeg har en standard pris udfra hvad jeg mener dyret er værd. Og jeg mener ikke det bliver mindre værd, bare fordi folk ikke vil have stamtavlen med. Stamtavlen er kun en ekstra bonus man får, ved at købe hos en ordentlig opdrætter.

• #12   10. jun 2010 Præcis

• #14   10. jun 2010 Mener du den der Nye hændelser smiley

• #16   29. jun 2010 min computer var lige i stykker smiley
    VanHelsing : nej, jeg aner ikke hvem forældrene er, og da jeg gerne vil bruge ham til både avl og udstilling er jeg ved at blive rigtig godt træt af at vente.. vi har prøvet at kontakte hende flere gange, og først sagde hun at der var en fejl, så sagde hun at hun havde fået den hjem, men nu var der en fejl igen.. Hun vil slet ikke svare på min mors nummer, så jeg tror hun blev noget overrasket over at jeg ringede fra et andet..

• #17   29. jun 2010 Rollos Marsvin : hvor kan man finde det program hvor man indføre stamtavler, vægt mm.?

Kommentér på:
Stamtavler.........Er du blevet snydt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce