430 visninger
|
Oprettet:
Foder? {{forumTopicSubject}}
Ja, nu vil jeg rigtig gerne sætte mig super godt ind i, hvordan en mus skal fodres, hvad der er idielt for dem, hvilke næringsstoffer de har brug for, hvilke mængder de skal have div til i osv osv
Men jeg aner ikke, hvor jeg kan finde oplysninger om dette henne?
Er der nogle der kender et sted, hvor jeg kan læse en masse om det? (gerne flere steder) Og hvor i ved, at det er 100 % rigtigt det der står?
Håber nogle kan hjælpe!?
På forhånd tak
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Gnavere: 1 Emner: 1 Svar: 31
melorme har rigtig mange gode fibre... de 2 uger gamle unger vil have brug for det fordi det hjælper dem med at udvikle sig psykisk hurtigere... ved de voksne er det for at holde dem sunde...
håber det var ok ellers må du skrive for er ven med en som er specialict inden for små dyr og han er lige kommet tilbage fra ferie
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 14 Gnavere: 11 Emner: 74 Svar: 309
Kunne jeg i hvert fald godt bruge til en masse, men du må meget gerne høre ham, om han kender en rigtig god hjemmeside, bog eller noget, som man kan læse, og lære en hel masse nyttigt af, hvis du gider
Men har hørt at de godt må få killinge mad (altså af det der sovs-noget, som man kan købe på dåse eller i små poser) men har købt det med lakse-"smag". Må de så få det?
apr 2010
apr 2010
apr 2010
kylling må de få en gang om måneden.... og hvad der svarer til hvad en baby kan få i munden PR MUS!!!!!!!
killingefoder må de få også 2 gange om måneden også hvad der svarer til en kvart kop PR MUS!!!!!
ALT dette.... de må ikke få kylling og noget andet med kød i på samme tid... så du skal vareire det efter hvad de skal have en gang om ugen hvis du kan... får så forkæler du dem en gang om ugen
siger : "VELBEKOMME" til dine mus
apr 2010
Det kan jeg virkelig bruge til meget!
apr 2010
apr 2010
Foder?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside