{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Foder? {{forumTopicSubject}}

Ja, nu vil jeg rigtig gerne sætte mig super godt ind i, hvordan en mus skal fodres, hvad der er idielt for dem, hvilke næringsstoffer de har brug for, hvilke mængder de skal have div til i osv osv smiley
Men jeg aner ikke, hvor jeg kan finde oplysninger om dette henne?
Er der nogle der kender et sted, hvor jeg kan læse en masse om det? (gerne flere steder) Og hvor i ved, at det er 100 % rigtigt det der står? smiley

Håber nogle kan hjælpe!?
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder?
  • #1   19. maj 2010 jeg VED at når du har mus... må de få noget og andet må de ikke få... hvis dine mus får unger så er det en RIGTIG GOD IDÉ at når de er 2 uger gamle begynde at give melorme... voksne mus må få melorme et par gange om måneden men ikke for store portioner... mus må få kyllinge kød... men pas på... får de for meget kyllingekøs ender det med de får for meget smag for kød og spiser hinanden... en bid af kyllingen når den er kold som var det til et lille barn...

melorme har rigtig mange gode fibre... de 2 uger gamle unger vil have brug for det fordi det hjælper dem med at udvikle sig psykisk hurtigere... ved de voksne er det for at holde dem sunde...

håber det var ok ellers må du skrive for er ven med en som er specialict inden for små dyr og han er lige kommet tilbage fra ferie smiley

• #2   19. maj 2010 Ej tusind tak smiley
    Kunne jeg i hvert fald godt bruge til en masse, men du må meget gerne høre ham, om han kender en rigtig god hjemmeside, bog eller noget, som man kan læse, og lære en hel masse nyttigt af, hvis du gider smiley
    Men har hørt at de godt må få killinge mad (altså af det der sovs-noget, som man kan købe på dåse eller i små poser) men har købt det med lakse-"smag". Må de så få det?

• #3   20. maj 2010 alm. må godt får killinge mad så længe de ikke får for meget af det da det stadig indeholder kød!!! pas på med hvor meget kød du giver dem for pludselig uden at du ved af det så har de fået smag for det....

• #4   20. maj 2010 Okay smiley Hvor meget og hvor tit er det så ca at de må få det?

• #5   20. maj 2010 altså melorme må de få 1 gang om ugen OG 2 gange om måneden og der på du give hvad der svarer til en kvart kop pr. gang... PR MUS!!!!!!

kylling må de få en gang om måneden.... og hvad der svarer til hvad en baby kan få i munden PR MUS!!!!!!!

killingefoder må de få også 2 gange om måneden også hvad der svarer til en kvart kop PR MUS!!!!!

ALT dette.... de må ikke få kylling og noget andet med kød i på samme tid... så du skal vareire det efter hvad de skal have en gang om ugen hvis du kan... får så forkæler du dem en gang om ugen smiley

siger : "VELBEKOMME" til dine mus

• #6   20. maj 2010 Hehe, tusind tusind tak for svaret smiley
    Det kan jeg virkelig bruge til meget! smiley

• #7   20. maj 2010 det var så lidt smiley håber dine mus bliver lykkelige af det smiley selv om jeg ikke er i tvivl om at du forkæler dem ;P

• #8   20. maj 2010 Hehe, bliver de også! smiley

Kommentér på:
Foder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce