{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Mit besøg hos dyrelægen:D {{forumTopicSubject}}

Det gik super og fik svar på meget.

fik anbefalet zoolac, prokolin og profibre til gnavere men nu står jeg i den situation jeg ikke kan huske hvad de er godt for XD..
Nogle der kan hjælpe mig?
Men ellers gik det super og Speedy har det godt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit besøg hos dyrelægen:D
  • #1   11. maj 2010 Zoolac er et produkt, der opretholder mavens flora. godt til mave/tarm problemer såsom forstoppelse og diarré.
    Pro-kolin er også et produkt der opretholder mavens naturlige flora, men det virker bedst til slem diarre, da det har en stoppende effekt, så skal derfor ikke bruges til forstoppes.
    Profibre / fiber-plex er et foder med et højt fiberindhold og hjælper med at få fordøgelsen normal igen. Søg evt. på google der kan du læse mere om de forskellige produkter.
    Men dejligt at det gik godt.


  • #2   11. maj 2010 Mange tak for svaret, det hjalp. Hvad skal jeg købe hvis jeg skal have noget liggene herhjemme? Gerne andre midler..

  • #3   11. maj 2010 Kan ikke lige komme på andre produkter. Kan lige tjekke, hvad jeg ellers har når jeg kommer hjem.Jeg har ihvertfald begge produkter liggende + nogle mundsprøjter er også et must at have liggende, der kan bruges til væske i tilfælde at dehydrering eller andet.
    Ellers er det godt at vide at frisk ananassaft opløser evt. hårboller/forstoppelse i maven. Nogle kaniner elsker ananas og kan selv spise et lille stykke og andre er det nødvendigt at presse saften og bruge mundsprøjten. Persille er også også at have og sætter maven i gang og de fleste elsker persille. .


Kommentér på:
Mit besøg hos dyrelægen:D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce