{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

MalegasLibra&HønsehusetsPrazoApache {{forumTopicSubject}}

*For beholder mig retten at vælge i mellem købere*

*Parres i 2012*

Libra; Er en dejlig stor dame. Hun er sort/gul japaner og er efter Sommerly´s Ronja Røverdatter, som bor ved mig og er avlet ved Stald Sommerly, og Gaunby´s Fresh Fri Fly, som ejes af Hønsehuset, og er avlet ved Stald Gaunby.
Hun er en dejlig dame, og er endu meget ung. Men jeg tvivler slet ik på hendes talent. Hun har et fint tempo, og søger fint springene. Hun reagere rigtig fint når hun er i selen. Hun er en kanin som selv skal bestemme tempoet, man skal selv lade hende arbejde.

Klasser;
Lige; Let - Ikke startet
Kroget; Let - Ikke startet
Højde; For ung
Længde; For ung

Apache; Er en dejlig lille og slank dværgvædder. Han er madagascar kappetegnet, og er efter Xatoo´s Ara Aquila af Hønsehuset, som er avlet og bor ved Hønsehuset, og Funny´s Remember Me For The Last Time, som er avlet med stald Funny og bor ved Stald Ca.
Han er en dejlig dreng, som meget gerne selv vil bestemme. Han mener selv at han er meget stor. Han søger fint springene og har et godt tempo på banen. Ligesom Libra er han meget selvstændig og man skal bare lade ham arbejde.

Klasser;
Lige; Let - Ikke startet
Kroget; Let
Højde; For ung
Længde; For ung

Om kuldet;
Jeg forventer nogle dværgvæddere som bestemt vil kunne bruges til hop. Ungerne bliver kun solgt til hop, og kun til erfarne!
Det bliver nogle selstændiger unger, som vil klare det hele selv.
De kan godt blive lidt dominerende, men ellers rigtig søde.
Af farver kan der forventes lidt af hvert, kommer an på deres gener, men der er mulighed for;
blå/gul japaner, sort/gul japaner, madagascar, vildtgul, isabella og vildtisabella, både i kapper og helfarvet.

Billeder kan ses på deres profiler smiley

Kontakt for mere info smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
MalegasLibra&HønsehusetsPrazoApache

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce