{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

R.I.P pjuske :-( {{forumTopicSubject}}

hej alle..
har virkelig brug for at komme ud med det her..
igår tog jeg til dyrlægen med min elskede lille baby prins pjuske pels, fordi han havde noget med øjet det viste sig så at være fordi hans øjenåbning var for lille i forhold til hans øje..

men så tjekkede hun alligevel lige hans tænder mens vi var der for at tjekke at det med øjet ikke havde noget at gøre med hans tænder..

så kigger hun på mig og siger at han har tand problemer.. jeg spørger hende så hvad kan jeg gøre ved det hun fortæller mig så at han f'ørst vil få smerter af problemet om en månedstid og at vis man skulle holde ham smerte fri sku han i nakose og have filet tænder hver 3. måned og det har jeg ikke råd til...

så vi valgte at aflive ham jeg elskede ham virkelig højt og savner ham så ubeskriveligt det var så hårdt og har grædt lige siden jeg sagde farvel til ham..

men nu føler jeg mig så skyldig fordi jeg lod ham aflive og at jeg ikke gjorde noget.. føler mig som en forræder jeg kunne jo bare have ladet ham opperere hver 3. måned selvom økonomien ikke var til det så nu føler jeg mig som en rigtig dyremishandler smiley

havde bare sådan brug for at komme ud med det smiley

R.I.P min elskede lille skat!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P pjuske :-(
Kommentér på:
R.I.P pjuske :-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce