R.I.P pjuske :-( {{forumTopicSubject}}
hej alle..
har virkelig brug for at komme ud med det her..
igår tog jeg til dyrlægen med min elskede lille baby prins pjuske pels, fordi han havde noget med øjet det viste sig så at være fordi hans øjenåbning var for lille i forhold til hans øje..
men så tjekkede hun alligevel lige hans tænder mens vi var der for at tjekke at det med øjet ikke havde noget at gøre med hans tænder..
så kigger hun på mig og siger at han har tand problemer.. jeg spørger hende så hvad kan jeg gøre ved det hun fortæller mig så at han f'ørst vil få smerter af problemet om en månedstid og at vis man skulle holde ham smerte fri sku han i nakose og have filet tænder hver 3. måned og det har jeg ikke råd til...
så vi valgte at aflive ham jeg elskede ham virkelig højt og savner ham så ubeskriveligt det var så hårdt og har grædt lige siden jeg sagde farvel til ham..
men nu føler jeg mig så skyldig fordi jeg lod ham aflive og at jeg ikke gjorde noget.. føler mig som en forræder jeg kunne jo bare have ladet ham opperere hver 3. måned selvom økonomien ikke var til det så nu føler jeg mig som en rigtig dyremishandler
havde bare sådan brug for at komme ud med det
R.I.P min elskede lille skat!!!
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Gnavere: 8 Emner: 38 Svar: 125
apr 2010
nej det vil aldrig blive det samme igen
R.I.P likilla
apr 2010
Følger: 42 Følgere: 39 Gnavere: 14 Emner: 14 Svar: 65
But R.I.P lille kanin!
apr 2010
det er bare så hårdt!!!
R.I.P til dine små dyr!
apr 2010
Følger: 42 Følgere: 39 Gnavere: 14 Emner: 14 Svar: 65
Tak eller hvad man nu siger ;). Men det altid hårdt at miste noget man har kært..
apr 2010
apr 2010
Følger: 73 Følgere: 70 Gnavere: 14 Emner: 64 Svar: 122
Min elskede Kira, fik 100% det samme problem, hun kom i nakose 1 gang, hvor de fleste kanin ikke klare det, kom hun igennem. MEN hun led selv efter dét og der måtte jeg traffe det svære valg. Hun blev også aflivet. Hun havde levet en måned og selv om hun fik `pasta´( Medicin) Og fik slebet tænder og dråber i øjene, var det bare for meget for hende til sidst. Hun sover nu godt ude i min have, hvor jeg har lavet en fin grav til hende..
Du gjoder det rigtige !
Skriv endelig
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Du er absolut ikke dyrmishandler fordi du lod ham aflive!
Det ville heller ikke være sjovt for ham at skulle i narkose hver 3. måned, så han har det sikkert meget bedre nu, selvom dit savn sikkert er stort! :')
apr 2010
apr 2010
Følger: 73 Følgere: 70 Gnavere: 14 Emner: 64 Svar: 122
dec 2010
Følger: 72 Følgere: 67 Gnavere: 4 Emner: 20 Svar: 69
R.I.P pjuske :-(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside