{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Fundet kanin - tæt på mishandling. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er jeg ved at være godt rasende!
I foråret 2010 fandt jeg min nabos kanin efter flere måneder som vild kanin og de fik den tilbage, som meget tam. I sen sommers/efterår skete dette igen - de fik den tilbage som tam kanin og var glade for at den kom ind inden vinteren kom.
Nu tør det så og sneen er væk og sørme om lille Kaninnus ikke løber rundt i min have igen..
De har altså et ansvar? - om for det første at lukke burene.

Menmenmen, kaninen har meget lange tænder..
og maget lange klør..
udover det er den undervægtig og nu ved jeg ikke om jeg skal gå tilbage med den igen? - for den har kun været væk i et døgn eller to, så det er jo ikke fordi at den har været væk i lang tid.
Den kommer altid hen til mig som det første, og den er først kommet idag - så jo, den har kun været væk i et døgn.
Men jaja, altså den står i et skur og det skur er lukket? hm, så jeg synes at den lugter lidt?

hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fundet kanin - tæt på mishandling.
  • #1   17. jan 2011 Altså med at den lugter mener jeg at, jeg tror de ikke vil have den mere og derfor bare har sat den ud her når det er tøvejr også håbe på at den overlever som den har gjort alle de andre mange måneder i 2010.

• #3   17. jan 2011 Har desværre ikke pladsen.. men indtil videre har jeg legnet en lille løbegård op, hvor han kan gå i læ.. også har jeg også lagt en tæppe over, så vinden ikke kommer direkte ind på ham - han har fået mad og vand. (-: så nu håber vi at han falder til ro..
    men ved bare ikke lige hvad jeg skal gøre ved de bisser der. smiley

• #6   17. jan 2011 Ja, har lagt lidt grene ind til ham. (-:

- Han er ganske normal dværgkanin.
    Aner ikke hvad der er af racer.. men noget DV også noget hermelin eller noget. (-:

• #7   17. jan 2011 her kan du se ham: http://www.gnavergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3976

• #11   17. jan 2011 Ninkamus - har jeg også selv tænkt.. men altså.. vil ikke i dårligt lys herude eller sætte andre i dårligt lys.
    Hos os må i forvejen kun have max. en kanin og jeg har seks.. så. smiley

• #12   17. jan 2011 Hverken falck eller dyrenes beskyttelse tager sig af den slags. Og hvis du tager dyret til dig uden at have fået lov, kan ejerne desværre anmelde dig til politiet smiley så der er ikke så meget, du kan gøre.

• #13   17. jan 2011 Lykkeline - han er afleveret nu. smiley ved skam godt der kan være konsekvenser.. men tænker nu mest på dyret.
    Har sagt at de skal tage den til dyrlægen også har jeg givet dem. 5 dl. kaninpiller og en masse hø også nogle æblegrene, så de får lidt at starte på. smiley den har nemlig førhen kun fået sådan noget nettefoder.. men nu har jeg hjulpet dem på rette vej..

Kommentér på:
Fundet kanin - tæt på mishandling.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce