{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Lidt beskidt pels {{forumTopicSubject}}

Jeg skal lige høre.

Jeg har en vældig sød kanin, som er sund og rask. Men nogle gange kommer hun altså til at sætte sig i det der "første afføring", hvis hun ikke får spist det hele. Og det er jo som bekendt lidt snasket. Det betyder så, at omkring rumpen, ja, der er der noget der sidder lidt fast. Vi taler ikke meget. Det er altså ikke de der diarre agtige tilfælde. Bare noget, som hun er kommet til at sætte sig på, og så har hun ikke fået renset det ordentligt inden det er størknet.

Er det noget man skal gøre noget ved, eller bare lade hende om til når hun en dag synes det er irriterende, eller hvordan og hvorledes?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt beskidt pels
  • #1   19. feb 2017 Hvor meget mad får hun, sådan fordelt over hø, piller, grøntsager osv. ? smiley Når natafføringen sidder i pelsen, er det oftest fordi de får for mange piller og får lidt hø smiley

  • #2   19. feb 2017 Er det helt sikker på, at det er noget, hun sætter sig i? Den er forhåbentlig ikke overvægtige. Overvægtige kaniner kan ikke komme til at tage den bløde afføring direkte fra anus, og så sætter det sig fast dernede.
    Man ser det desværre ofte ved tykke kaniner.


  • #3   20. feb 2017 Hun er hverken overvægtig eller noget som helst.
    Jeg kan ikke se hvad det ellers skal være? Det skal jo være noget der kan "smøres" ud.

    Og hun får ikke for mange piller heller. 30g, og vejer 1700g, så egentlig ville nogen måske mene det var for lidt.


  • #4   20. feb 2017 Man siger 20-25 gram pr kilo kanin smiley
    Det hun får er helt fint smiley


Kommentér på:
Lidt beskidt pels

Annonce