{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hø???
  • #1   19. mar 2016 nu har jeg ikke selv en hamster, men det sku ha noget at gøre med støvet så vidt jeg kan forstå, det kan hvis genere smiley

• #2   19. mar 2016 Det der kan være det farlige i hø, er om det er stift og derved prikker hul i hamsterens kindposer, når de putter det i munden.

Ernæringsmæssigt er det ikke farligt, det er græs og det kan de fint tåle.

• #4   19. mar 2016 Grunden til de kære små ikke må få hø, er fordi det skader meget mere end det gavner. Da hamster er et dyr med både tynd hud, og følsomme øjne og kindposer, kan hø prikke dem i øjene eller prikke hul i kindposerne.
    Så kan man så sige, jamen min hamster har haft hø hele sit liv uden at komme tilskade, men man vil vel altid gøre det bedste man kan for at beskytte sit dyr, og grunden til dyret ikke er kommet tilskade er nok bare held. De risikoer man løber ved at have hø, vil jeg ikke selv turde have hø. Der findes så meget andet lækkert rede martriale som toiletpapir revet i strimler, eller boxo smiley
    Jeg anbefaler altid folk om ikke at have hø
    P.s det en smuk hammi du har.

• #5   20. mar 2016 Okay - tusind tak for svar. Så vil jeg prøve at finde noget andet hun han bygge hule i smiley

Kommentér på:
Hø???