{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  kanin alene?
  • #1   12. okt 2012 Andre siger alene.. Men det kommer helt an på kaninen.. der er ikke 2 kaniner der er ens x] min Jack kan bedst fungerer når han er sammen med andre :] Mens den anden nu er blevet 'moden' og ikke gider det pjat xD

• #2   12. okt 2012 okay smiley jeg vil nemlig helt vildt gerne have en lille kanin på et tidspunkt, men jeg tror kun det skal være en så, for mig og min mor har også marsvin... og dem kunne jeg ALDRIG finde på at lade gå sammen, det har jeg en dårlig oplevelse med...

• #3   12. okt 2012 kunne du aldrig finde på at lade dine marsvin gå sammen? altså det ER hvad der står, men jeg skal bare liiiige være helt sikker på et også er det du mener før jeg begynder at protestere...;)

• #4   12. okt 2012 okay smiley Der var en gang en hest der gik amok på mig (hun er også blind) fordi jeg ikke fik gjord det tydeligt nok at jeg kom hen til hende... man skal virkelig passe på med de små venner smiley

• #5   12. okt 2012 susan s, jeg mener at jeg aldrig kunne finde på at lade en kanin og et marsvin gå sammen smiley

• #6   12. okt 2012 Der er mange folk der siger, at kaniner skal gå sammen, fordi de gør det i naturen.
    Men i naturen har hver kanin sit eget territorium/hule. De bor sammen i naturen i kolonier, så de kan advare hinanden mod fare, og derefter gemme sig. Hvis kaniner i naturen bliver uvenner, kan den svageste kanin flygte. Men i fangeskab ville den svageste ikke kunne løbe væk, og derfor blive bidt, meget voldsomt. Og hvis man er meget uheldig, kan det blive slået ihjel.
    Det kan godt være man giver kaniner der går sammen meget stor plads, men det er stadig ikke nok til den mindste kanin løbe væk, hvis de bliver uvenner. Så lad derfor hver med at ha' kaniner sammen!

Nogle folk tror altid deres kaniner keder sig, fordi de ser trætte ud. Derfor tror de, at de kan løse problemmet ved at købe en anden kanin til dem. For så tror de straks at kaninerne begynder at lege sammen, som var de to hundehvalpe. Men det gør kaniner ikke.
    At holde flere kaniner sammen er rent ud sagt synd. Opmærksomhed fra deres ejer er nok til at gøre en kanin lykkelig. 1 kanin - 1 bur. 2 kaniner - 2 bure.

Kopiret fra min hjemmeside.. smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 100 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.303
    #7   12. okt 2012 Mit svar står her: (link fjernet)
    og her: (link fjernet)

• #8   12. okt 2012 Så hvis man evt har et KÆMPE bur/ løbegård med fx 2 huse/huler kan så godt være 2?

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 100 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.303
    #9   12. okt 2012 Jeg siger kun ja hvis de er neutraliseret.

• #10   12. okt 2012 hehe okay smiley

• #11   12. okt 2012 Synes også helt sikkert at de kun skal se hinanden en gang i mellem.. De burde ikke gå sammen dag og nat.. Men sammen i nogle få timer under opsyn evt x]

• #12   4. feb 2013 Har selv 2 hun kaniner som går sammen og der har aldrig været nogle problemer. Dog er buret også pænt stort og ingen af dem har nogensinde prøvet at gå alene..

Tror ærligtalt det kommer lidt an på kaninen - nogle kan lide selskab, nogen kan ikke. Man må bare gøre det man synes/tror er bedst for ens kanin. smiley

• Agnete Ø
    Agnete Ø Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #13   7. feb 2013 Min Molly har det superfint alene. Hun gider ikke andre kaniner, vi har prøvet med min søsters kanin, men de er begge særlinger, der helst bare vil have selskab af mennesker.

Så Molly er mere eller mindre blevet til en lille kat, der løber frit omkring med sin egen lille bakke, et fort af papkasser, huler osv. Dog bliver hun lukket ind i buret når jeg er på arbejde.

Men kaniner kan altså sagtens gå alene - det er bare vigtigt at man husker at aktivere dem i løbet af dagen så de ikke kommer til at kede sig eller bliver overvægtige. Heldigvis er der er ingen fare for at min lille springtøs får problemer med overvægt.

Kommentér på:
kanin alene?

x