{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Opførsel kanin {{forumTopicSubject}}

Hejsa håber lidt på hjælp, min kanin Kalle har nu tisset i min seng ved siden af min hovedpude det er 2 gang i dag begge gange indenfor 2 måneder så er mit spørgsmål hvorfor gør han pludselig det, lidt om Kalle, han er 2 år plus det løse, han blev kastreret da jeg fik ham og har været 100% renlig fra første dag jeg fik ham hjem aldrig lavet noget udover hans tissebakke han fejler heller ikke noget har lige været hos dyrlægen til hans halvårlige tjek nogen der ved hvorfor han er begyndt på det? Idag gjorde han det mens jeg stadig lå og lige var vågnet på forhånd mange tak 🙏


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opførsel kanin
  • #1   7. jun 2021 Nogen kaniner elsker bare bløde ting, en god måde og stoppe den dårlige vane er i noget tid og gøre så kaninen ikke kan komme op i din seng. smiley med noget tid mener jeg flere dage.
    Og så er det en god ide og kraftig rengøre hvor kaninen har tisset, da de sagtens kan lugte hvor de har tisset før bedre end vi kan. smiley

    Tænker bare det kan være eneste grund hvis din kanin intet fejler. smiley


  • #2   8. jun 2021 Min kanin gjorde det samme jeg sov i stuen og han var en fri-kanin. Af andre årsager fik han ny familie og var igen frikanin, der tissede han i deres seng og begge steder var han ellers helt renlig brugte sit toilet i alle andre rum. Min dyrlæge sagde det er fordi de kan lugte hormonerne i vores kroppe og det altid er kvindelige ejere som oplever problemerne og altid hos hankaniner trods de er kastreret.
    Jeg måtte bygge en "mur" rundt om sovesofaen. Han lå altid tæt op af mig hvilket jo var hyggeligt men sofaen var af stof og man skal virkelig rense.
    Min første kanin som også var en kastreret han gjorde det aldrig, så hvorfor nogle gør og andre ikke gør det ved jeg ikke.


  • #3   8. jun 2021 Min kanin gjorde det samme jeg sov i stuen og han var en fri-kanin. Af andre årsager fik han ny familie og var igen frikanin, der tissede han i deres seng og begge steder var han ellers helt renlig brugte sit toilet i alle andre rum. Min dyrlæge sagde det er fordi de kan lugte hormonerne i vores kroppe og det altid er kvindelige ejere som oplever problemerne og altid hos hankaniner trods de er kastreret.
    Jeg måtte bygge en "mur" rundt om sovesofaen. Han lå altid tæt op af mig hvilket jo var hyggeligt men sofaen var af stof og man skal virkelig rense.
    Min første kanin som også var en kastreret han gjorde det aldrig, så hvorfor nogle gør og andre ikke gør det ved jeg ikke.


  • #4   8. jun 2021 Mine to kaniner er også renlige men alligevel elsker de at tisse i sengen

  • #5   8. jun 2021 Strofe " at pisse territorie af" holder måske på de dejlige kanin-drenge som synes vi smukke kvinder tilhører dem😂

Kommentér på:
Opførsel kanin

Annonce