{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
252 visninger | Oprettet:

Kanin i bur eller fri {{forumTopicSubject}}

Hej
Min kanin kan desværre ikke lide at blive løftet men de bliver hun nød til at blive for fx at komme i løbegård og komme ud og gå tur. Hun har bur på fliser og det kan ikke stå på græsset da der ikke er noget sted med læ og skygge på vores græs. Hun kan heller ikke være frikanin da min far ikke kan tåle hende. Nogle tips til hvad man kan gøre?

Kommentarer på:  Kanin i bur eller fri
  • #1   16. sep Gøre med hvaf? Hvis hun ik kan være frikanin må hun jo være i bur? Forstår ikke helt spørgsmålet?

• #2   16. sep Hvis ikke den kan være fri (den kan jo godt være fri i haven?), kan du jo købe en transportkasse, som du kan vænne den til at gå ind i, npr du kommer med den. Så kan du løfte den i transportkassen hen til løbegården.
    En anden mulighed kunne jo være at bygge en god, stor "voliere" i haven, hvor man tilgodeser kaninens behov og med et lille hus i, så den kunne "bo" der hele tiden?

• #3   18. sep Du er velkommen til at komme til Horsens. Så skal jeg lære dig at håndtere en kanin - tag bare kaninen med (!)

• #4   22. sep De fleste kaniner kan ikke lide at blive løftet, de er jo byttedyr. Nu ved jeg ikke hvordan dit bur er, men hvis du kan prøve at lære din kanin at hoppe ud af buret selv, ville det være meget bedre og mindre stressende for jer begge smiley Du kan lokke den ud med dens yndlings godbidder, mine kaniner vil gøre alt for at få ærteflager, måske vil din kanin også det?

• #5   22. sep Glade kaniner: Det er fordi hun er burkanin men hun kan ikke lide at blive løftet ud af buret så ville bare høre om der var nogen der havde nogle tips og tricks

Bidløse Madsen: Hun kan desværre ikke være fri i haven da den ikke er indhæjnet og den måde vores have er på er det ikke mugeligt at hun er fri da der er mange bede med planter hun ikke kan tåle. Vil prøve at lære hende at gå i transportkassen men problemet er bare at jeg springer med hende og hun elsker det og der skal man jo løfte dem. Har desværre ikke mulighed for at lave en kaningård da minde forældre ikke synes det er en godt ide.

Jørgen L: Horsens ligger desværre for langt væk og problemet er ikke at jeg ikke kan håndtere hende det er fordi hun ikke kan lide at blive løftet.

Team Potedask: Igen er min have ikke indhæjnet og der er ret langt fra deres normale bure hen til deres ude bure men vil måske prøve det

• #6   23. sep Kære Astrid...

Stort set ALLE kaniner - og i hvert fald ALLE KÆLEKANINER - kan løftes. Ellers kan de ikke kaldes kælekaniner.

m.v.h.
    Jørgen

• #7   23. sep Kære Jørgen L.

Sikke da noget vrøvl. En kanin behøver ikke at kunne løftes, bare fordi den er en kælekanin. Det er helt i orden, at en kanin ikke bryder sig om at blive løftet. Det er der ikke mange kaniner, der gør. Min kanin, der er yderst kælen og går frit i mit hus, bryder sig ikke om at blive løftet, og det må man bare acceptere.

• #8   25. sep Men det er en fordel, at man kan håndtere sin kanin, hvis man skal flytte den fra et sted til et andet.
    Og enhver kælenkanin kan løftes uden problemer, hvis man evner at håndtere en kanin.

• #9   25. sep Det er desværre ikke sådan det er. Ja det vil nok give en fordel at kunne håndtere kaninen men det er ikke alle kaniner der kan lide at blive båret.

Kommentér på:
Kanin i bur eller fri

x