{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Hvordan skaffer man bedst nyt hjem til marsvineunger på 1 ½ måned ??? {{forumTopicSubject}}

Håber på hjælp fra erfarne marsvineejere ! Hvordan sikre man bedst et nyt hjem til marsvineunger på 1 ½ måned (født 14. marts)? Er det bedst via DBA, en dyrehandel eller.... ??

Min datter har to marsvine-hunner og vi har ikke haft nogen planer om, at de skulle have unger. Da vi kom hjem fra dyrehandlen med den sidstindkøbte hun viste det sig dog, at hun var gravid - og 4-5 uger efter fik den 4 unger. To hanner og to hunner.

Vi har taget hannerne fra i et separat bur da de var fire uger og vejede hver 350g.

Men: Hvordan skaffer man dem bedst et nyt hjem ?? Jeg tænker at de allerhelst skal være et sted, hvor de kan være sammen med andre marsvin. Måske de to hunner kan komme et sted hen og hver af hannerne til et andet sted (eller evt sammen - indtil nu virker hannerne glade for hinanden).

Er der nogle erfarne marsvineejere som ved, hvilken 'salgskanal' der er bedst at bruge ? Det er ikke fordi vi skal have penge for dem - jeg vil bare gerne sikre dem et godt hjem smiley

Håber I kan hjælpe! Vi havde jo slet ikke planlagt at skulle have unger, men sådan blev det. Og nu vil jeg gerne have de får et godt hjem smiley

vh. Lotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skaffer man bedst nyt hjem til marsvineunger på 1 ½ måned ???
Kommentér på:
Hvordan skaffer man bedst nyt hjem til marsvineunger på 1 ½ måned ???

Annonce