{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Belgisk Kæmpe v fransk vædder v weiner
  • #1   10. okt Tror ikke der er så stor forskel på de tre racer. Tror mere du skal være o på deres gener og forældrenes sind

• #2   22. okt BK kender jeg ikke så meget til, men de skulle være ret rolige. De spiser bare VILDT meget. FV og Wiener-racerne synes jeg er meget forskellige. Både i ører, kropsbygning og temperament. FV er mere temperamentsfulde. Wiener - og "søsterkaninerne" NZR og Stor Sølv er fantastiske. Milde, blide, smukke og med en god, fast kropsbygning, smukke øjne og pæne ører. Absolut min allerstørste favorit - og jeg har været MANGE racer igennem som avler smiley

• #3   22. okt BK kender jeg ikke så meget til, men de skulle være ret rolige. De spiser bare VILDT meget. FV og Wiener-racerne synes jeg er meget forskellige. Både i ører, kropsbygning og temperament. FV er mere temperamentsfulde. Wiener - og "søsterkaninerne" NZR og Stor Sølv er fantastiske. Milde, blide, smukke og med en god, fast kropsbygning, smukke øjne og pæne ører. Absolut min allerstørste favorit - og jeg har været MANGE racer igennem som avler smiley

• #4   22. okt BK kender jeg ikke så meget til, men de skulle være ret rolige. De spiser bare VILDT meget. FV og Wiener-racerne synes jeg er meget forskellige. Både i ører, kropsbygning og temperament. FV er mere temperamentsfulde. Wiener - og "søsterkaninerne" NZR og Stor Sølv er fantastiske. Milde, blide, smukke og med en god, fast kropsbygning, smukke øjne og pæne ører. Absolut min allerstørste favorit - og jeg har været MANGE racer igennem som avler smiley

• #5   22. okt BK kender jeg ikke så meget til, men de skulle være ret rolige. De spiser bare VILDT meget. FV og Wiener-racerne synes jeg er meget forskellige. Både i ører, kropsbygning og temperament. FV er mere temperamentsfulde. Wiener - og "søsterkaninerne" NZR og Stor Sølv er fantastiske. Milde, blide, smukke og med en god, fast kropsbygning, smukke øjne og pæne ører. Absolut min allerstørste favorit - og jeg har været MANGE racer igennem som avler smiley

Kommentér på:
Belgisk Kæmpe v fransk vædder v weiner

x