{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Lisette S
Lisette S
Tilmeldt:
29. apr 2019
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Pladsbesparende bur {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har fået foræret 2 han marsvin, som lige nu står i 2 tremmebure hver for sig. Det fylder en hel del. Jeg er ved at prøve og komme af med dem til andet hjem, men de er ikke i ret høj kurs smiley

Så jeg tænker at hvis det nu ikke lykkes, hvordan kan jeg så lave et bur til dem, som ikke fylder det halve af bryggerset? Kunne være ekstra fedt hvis de kunne se ind til hinanden/snakke sammen, uden at kunne slås.

Så har I nogle idéer til hvordan man kunne lave det? smiley

Hilsen Lisette, Viggo og Ollie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pladsbesparende bur
  • Lisette S
    Lisette S Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #1   30. aug 2019 Ingen?

  • #2   2. sep 2019 Hej Lisette. Nu ved jeg ikke hvor store bure dine marsvin går i men personligt ville jeg bygge et bur på mindst 160/200 cm langt og 50-60 cm dybt (de skal have godt med plads) Heri sættes en skillevæg lavet i plexiglas da der er risko for at de vil bide i en skillevæg med tremmer. Mvh Maria

  • #3   2. sep 2019 umiddelbart vil det være federe for dem med deres egen lille ven.. eller kastrering af begge og så en hun til hver.
    Pladsbesparende... naaaaah... du kommer ikke uden om at bure fylder. Evt kan du ombygge noget, f.ex. en gammel kommode i gode mål, sådan at de har en etage hver. Så fylder det i højden istedet.


  • Jannie C
    Jannie C Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 48
    #4   3. sep 2019 Hvad er aldersforskellen mellem dem? De fleste hanmarsvin enes rigtig fint hvis de har masser af plads og huler. Og forudsat at de ikke er jævnaldrende. Marsvin trives altid bedst sammen med andre da de er flokdyr. På facebook er der nogle rigtig gode sider hvor du kan få masser af inspirtaion og tips hertil fx "alt om marsvin" og "marsvin i dk" Held og lykke med de søde drenge smiley

Kommentér på:
Pladsbesparende bur

Annonce