{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
222 visninger | Oprettet:

Kaninen tisser og pøller i sofaen {{forumTopicSubject}}

Kære kaninejere
Vi har en hermelin på 8 mdr, som hopper frit i vores stue. Hun har nu fået en ny hobby. Hun hopper op i vores lædersofa og tisser og pøller der (meget). Det er noget nyt hun er begyndt på og er ellers helt renlig og kun bruger sin (katte)bakke. Hun er blevet neutraliseret for 3 måneder siden, så jeg tænker ikke at hun markerer territoriet.

Hvorfor gør hun det og hvordan kan jeg stoppe det?

På forhånd mange tak!

Kommentarer på:  Kaninen tisser og pøller i sofaen
  • Watts
    Watts Tilmeldt:
    feb 2019

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 12
    #1   19. jun Mange kaniner kan generelt godt lide at tisse/pølle i sofaer, enten fordi det måske er blødt, eller det dufter af jer.
    Du kan købe UrineOff til katte, og spray de steder, kaninen har tisset på sofaen. Det burde neutralisere duften, så kaninen ikke fortsætter med at tisse der. Udover dette skal I nok også holde kaninen væk fra sofaen, så den ikke kan hoppe op i den, da den sikkert har fået for vane at bruge sofaen som toilet. Jeg vil anbefale jer at holde kaninen fra sofaen i ca. 1-2 måneder.

• #2   19. jun Tusind tak for din kommentar. Det var som udgangspunkt hyggeligt at hun kunne hoppe op til os i sofaen når vi så film eller lign, men nu har hun fået en vane af at tisse og pølle der, og det er hverken optimalt eller hyggeligt mere. Nu kan hun også finde på at hoppe derop når vi ikke er i stuen, så hun har hele sofaen for sig selv.
    Jeg vil klart prøve med dine råd - mange tak!

Kommentér på:
Kaninen tisser og pøller i sofaen