{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Kaniner i det fri {{forumTopicSubject}}

Jeg har to indekaniner. De bor i lejlighed med mig og mangler ingenting men defor kunne jeg stadig godt tænke mig at tage dem med ud i naturen så de kunne få lov til at op leve noget andet end hvad der foregår bag hjemmesiden fire vægge men Hvordan griber man det an og Er det muligt at vende dem til at være ude så man ikke behøver at være bange for at de stikker af..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaniner i det fri
  • #1   18. jun 2019 Man kan altid tage dem ud i en kaninsele og gå ned til en græsplæne så den kan bruge af sine naturlige omgivelser man skal helst finde et sted hvor der ikke er hunde da de kan finde på at stresse kaninen og selen skal være sådan at den ikke kan smutte ud af den jeg er selv kaninavler og jeg tager tit en af dem i sele så de kan komme ud og nyde solskinnet håber dette råd kan bruges

  • #2   19. jun 2019 I allerhøjeste grad.. Haha.. Jeg var ikke bekendt med at man kunne købe seler til sin kanin.. Det må jeg lige Google og så få bestilt sådan en par stykker med det samme. Tusind tak for svaret.

  • #3   24. jun 2019 Husk at vende dem til at have sele på.. Dette kan tage lang tid for nogle

Kommentér på:
Kaniner i det fri

Annonce