{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

aldrig vælg virum dyreklinik {{forumTopicSubject}}

Emma mit elskede marsvin på 3 år.
blev pludselig alvorligt syg i Onsdags med MEGET slem vejrtræknings problemer, det var tydligt hun havde mange smerter.
Jeg vælger så at tage hen til Virum Dyreklinik, da min egen ikke har åbent. Dyrelægen Lisbeth starter med at lytte til hendes lunger og hjerte og siger '' jeg kan da godt se hun har smerter ''
jeg kræver så et røgent af hende da jeg mistænker trommesyge.
Dyrelægen nægtede hende røgent da det ikke var nødvendigt i følge hende. (det alfa omega man tager et røgent da det er en helhed af marsvinet) hun siger så mit marsvin har en cyste på æggestoken og den skal bare springe af sig selv. Hun var i det hele taget passiv og handlet ikke akut. Hun valgte så at give hende metacam og baytril med hjem. Men hvad hjælper det når der ikke er undersøgt på hende nok?
Min elskede pige tog sit sidste åndedrag Søndag meget tidligt om morgen. Min egen dyrelæge har obduceret hende og selvfølgelige døde hun af en slem trommesyge.
Jeg er så træt af at der ikke bliver gjort nok og handlet nok med de små og der er så mange uviden dyrelæger.

Jeg ville fraråde dette sted.

Hun har også fejlbehandlet min gamle hamster, hun sagde det var kræft og han skulle aflives på stedet, men nej godt min mor valgte at sige nej til det for det var ikke kræft.

Heldigvis er jeg gået videre med sagen for tabet af min pige og at hun skulle lide sådan til sidst pga uviden dyrelæge.

Sov godt for altid min prinsesse ..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
aldrig vælg virum dyreklinik

Annonce