{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Mirian S
Mirian S
Tilmeldt:
18. mar 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

fik 2 skønne mutter igår! :) {{forumTopicSubject}}

mit spørgsmål er så: hvordan og hvorledes dagen derpå? kan jeg bare tage dem ud stille og roligt, eller skal de have lidt mere tid i buret?? smiley De gemmer sig jo selvfølgelig, og her er MANGE nye lyde i form at 2 små børn + 2 katte som de ikke var vant til der hvor de kommer fra... Vil så gerne have dem lidt ud og snakke med dem smiley (de er snart 3 mdr gamle, og der er en uge imellm dem)

Hvordan skal jeg forholde mig til de 2 nye? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fik 2 skønne mutter igår! :)
  • #1   1. jul 2011 Jeg vil sige at det kommer an på hvordan de andre i huset opfører sig når de kommet ud. smiley

    jeg vil mene at hvis børnene sidder stille og snakker stille og roligt, og hvis de er ude i begrænset tid her i starten, at det så godt kan gå.
    Da jeg fik mit første marsvin, fik vi at vide at det skulle være i fred de første 3 dage, men mine senere marsvin har da ikke taget skade af at komme op før. Men der har også altid kun været nogle minutter stille og rolig nusning.
    korte af det lange: en 10-15 stille nusning med dig og børnene, et par gange om dagen, tror jeg ikke de tager skade af smiley
    så er der også chance for at børnene tager den lidt mere med ro bagefter ^^

    du kunne evt også give dem lidt at guffe samtidig, der er intet så beroligende for et marsvin, end at spise. så bliver det også noget rart i oplevelsen, så de finder ud af at det ikke er så farligt at være oppe smiley


  • Mirian S
    Mirian S Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   1. jul 2011 oki.. tak for svar smiley det vil jeg prøve lidt idag så smiley

Kommentér på:
fik 2 skønne mutter igår! :)

Annonce