{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
131 visninger | Oprettet:

Min kanin er væk.. {{forumTopicSubject}}

Min kanin er dsv lige blevet væk, og jeg savner ham så meget! :,(
Jeg er så bange for at han aldrig kommer hjem igen, den kanin betyder bare alt for mig, så jeg nægter at miste ham..! Det er alt for mørkt, så kan ikke lede efter ham mere i dag dsv :((

Kom jeres kanin hjem efter den var løbet væk?
Eller har i nogle gode råd for at få ham tilbage hurtigst muligt? Han har adgang til mad, vand og læ i en transportkasse fyldt med halm.

Kommentarer på:  Min kanin er væk..
  • #1   1. nov Min kanin er desværre aldrig kommet tilbage af sig selv. ( men fundet af andre) men hvis din by har en facebook side plejer folk at være rigtig søde når man lægger en efterlysning ud. Men jeg har aldrig oplevet at min kanin er løbet langt væk fra hjemmet. Han er tit blevet fundet hos vores naboer og genboer. Håber du kan få lidt ud af min kommentar og Held og lykke med at finde den lille!

• #2   1. nov Tea D, vi har prøvet at lægge et opslag op af ham i vores by’s facebook gruppe, men dsv ingen gevinst... Vi håber for alt i verden at han dukker op imorgen. Tak for din komme tar

• #3   2. nov Har du tjekket her til morgen om den har været i transportkassen / spist af maden.
    Håber den har for så er den jo tæt på
    Hvis den er ligeså vild med sine piller som mine? Så prøv at lokke den med dem.
    Mine kender lyden på beholderen med piller og allerede der kommer de for at spise.
    Heldigvis er det weekend nu og du har måske bedre tid til at lede efter den. Samt naboer er hjemme og kan holde øje.
    Krydser fingre for at den bliver fundet.

• #4   7. nov Er din kanin blevet fundet igen?

Kommentér på:
Min kanin er væk..