{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
88 visninger | Oprettet:

Pottetræning af kanin {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en ung teddy hun som kan ses på min profil! Hun har for nyligt fået et stort indendørs bur med potte hvor jeg prøver at potte træne hende, men hun ruinere hvor hun har lyst til, tømmer potten og sover på den.
Er der nogen der kan hjælpe med det problem?

Kommentarer på:  Pottetræning af kanin
  • #1   30. aug Fyld hendes bur op med potter. Så bliver hun nødt til at lave i dem. Efter noget tid fjerner du den i midten så der stadig er i hver side af buret. Derefter fjernes de så der kun er en tilbage. Går det galt undervejs så start forfra.
    Håber du forstår systemet.

• ole E
    ole E Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #2   30. aug Fik vores kastrerede hankanin, da den var knapt et år gammel. Fik noget brugt hø med fra dens bakke hos den tidligere ejer, så den kunne genkende sin lugt, når den blev anbragt i sit nye indendørs-bur. Dens bakke(vandfad) var i buret. Vi holdt den inde i buret for at se, om den holdt sig til bakken, når den skulle tisse og lave kugler. Det gjorde den efter det første døgn. Vi slap den så ud i værelset med buret for at se, om den stadig kunne holde sig til bakken. Det gjorde den - og siden løber den frit rundt i hele huset sammen med vores kat. (Alle el-ledninger er oppe eller beskyttet). Der vil dog altid ryge et par tørre kugler af i svinget, så du vil kunne finde tørre kugler hist og pist, hvor den færdes, og som man lige samler op.
    Men - og det er vigtigt: Kaniners afføring er dels de tørre kugler, dels bløde, større klæbrige kugler, den så spiser igen. Men systemet virker ikke altid. Dens bløde afføring kan danne klumper i numse-pelsen,. Får de lov at sidde og vokse, falder de senere af, så du træder en større blød klat ud på gulvtæppet. Derfor, se dens numse efter dagligt, og klip hårene tæt omkring dens numsehul.
    God fornøjelse med din huskanin. Vores kanin opfører sig nærmest som en lille hund, som holder sig i nærheden af os hele tiden.

Kommentér på:
Pottetræning af kanin