{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
401 visninger | Oprettet:

gnaver snaks (super nemme) {{forumTopicSubject}}



gnaver snaks din gnaver vil elske smiley
-
snack: gnaver kugler
-
Det du skal bruge:
(Til cirka 1 bageplade)
-
1dl af gnaverens foder
1dl havregryn
1 stor gulerod
1 banan
Evt lidt vand
ovn
1 bageplade (måske 2)
blænder
Noget at røre med
-
Sådan gør du:
-
Tænd ovnen på 200 grader varmluft.
Mål havregryn og foder op, og put det i din blænder. Blænd så til det bliver til en form for mel. Hæld det nu ned i din skål. Blænd nu banan og gulerod sammen til det bliver til mos. Bland det hele sammen. Vis massen er for tør kan du evt tilsætte lidt vand. Form nu massen til små kugler og læg dem op på bagepladen med cirka 1 cm til hver side.
-
Bag dem i cirka 15-20 min men husk at tjekke til dem løbende når de er lidt hårde men stadig så de kan tygges i er de færdige.
-
snack: bagte gulerødder
-
det du skal bruge:
(cirka til 1 bageplade)
-
5 store gulerøder eller 10 små
1 kniv
skærerbræt
ovn
bageplade
-
såden gør du:
-
start med at skærer dine gulerødder i skiver. med en tykkelse på cirka 3 mm du kan også rive dem i stedet. læg dem så ud på bagepladen med godt nogle mm fra hindanden
-
bag dem i cirka 20 minuter de skal være lidt bløde så de beholder lidt saft her i den varme tid. men husk at tjekke til dem under vejs! mine marsvin gider dem ikke vis de er for tørrer
-
Lidt underligt opslag men ville lige dele denne opskrift med jer der kommer nok flerer diy’s til gnaverer op. mine kaniner og marsvin elsker dem. hunden har da også snuppet et par stykker

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
gnaver snaks (super nemme)

Annonce