{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

udekanin ind pga unger hjælp {{forumTopicSubject}}

har et problem, har haft en hunkanin gående i en stor boks sammen med en kastreret han og hendes 2 unger, de har masser af plads og mange huler,grene.
men idag da jeg skulle gøre ren opdagede jeg at hunkaninen havde fået 2 unger som lå inde i en hule. Var ellers 100 procent sikker på ungerne var hunkaniner (så nu er de blevet skildt )
ungerne er helt små , sikkert kun 1-2 dage gammel og den ene mangler lidt af øret samt har nogle små rifter. jeg turde ikke lade dem blive på grund af kattene som tit ligger inde ved kaninerne . jeg flyttede så ungerne + mor i et alm bur, men så til ungerne senere og de var meget kolde og stille, selvom jeg havde flyttet reden med.
så har jeg flyttet bur + morkanin indenfor i varmen og ungerne er varme nu og lidt mere livlige, men er bange for om det er for varmt for morkanin, hun skal selvfølgelig ikke ud før det er sommer og varmt, nu hvor hun vænner sig til varme . men kan det blive for varmt for hende, synes hun puster meget ? og hvad ville i gøre hvis det var jer

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
udekanin ind pga unger hjælp

Annonce