{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
180 visninger | Oprettet:

Polina
Polina
Følgere: 9 Emner: 2 Svar: 7

Knop i øret?? {{forumTopicSubject}}

Hej, min ene kanin har en 'knop' i øret. Jeg ved ikke hvad det er så derfor spørger jeg jer I kan se 'knoppen' på billedet Tager ham til dyrlægen hvis der er brug for det men spørger lige jer først Så er der nogle der ved hvad det er? Billederne er ikke lige de bedste men han gad ikke at sidde helt stille 😂

Kommentarer på:  Knop i øret??
  • Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

#1   10. jun

• Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

#2   10. jun

• #3   11. jun Jeg ved ikke hvad det er, men jeg synes at du skal tage ham til dyrelægen. Har selv haft en kanin der fik et eller andet i øret, men han var gammel så det var alderdom? ❤️

• Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

#4   11. jun Det kan i hvert fald ikke være af alderdom, da han kun bliver 2 her til Juli:)

• Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

#5   12. jun Er der nogen der ved hvad det er?

• #6   13. jun kunne være en lille svulst, kunne også bare være et sår fra han har revet sig på noget. Eller hvis der har siddet en flåt... hold øje med det en uges tid og se om ikke det bliver bedre, rens evt med lidt klorhexedin på et stykke vat, hvis det er inficeret ud. kun hvis det bliver større ville jeg gå til dyrlæge. Hvis det bare heler op ville jeg ikke gå til dyrlæge, man kan hurtigt finde ting at bruge penge på og det der ser ikke dyrlægekrævende ud på i mine øjne...

• Polina
    Polina Tilmeldt:
    apr 2018

#7   14. jun Hej Susan det har været der i noget tid - et par uger, tænkte også at det kunne være en flåt men det er det altså ikke. Tror også bare jeg vil lade det være da jeg ikke tror det er noget alvorligt, hvis det bliver værre går jeg til dyrlægen med ham :)❤

Kommentér på:
Knop i øret??