{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Hjælp!!! Til dværgkaniner! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har to kaniner der er knap og nap 3 måneder gamle. De elsker at putte og lege sammen men her for nylig da mig og min familie tog ud til stranden om aftnen og kom hjem så vi ar der lå en masse dum fra dem inde i buret? Vi ved virkelig ikke hvad der er sket men kan det måske have noget at gøre med den lidt for nysgerrige kat der tit kommer hen og kigger til dem eller hvad? Håber virkelig at i vil svare mig!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!!! Til dværgkaniner!
  • #1   7. jun 2018 De slås. De skal skilles ad..

    Kaniner er ikke flokdyr. Nu er de blevet kønsmodne og det er kun et spørgsmål om tid før de virkelig skader hinanden. Tjek begge kaniner for bidemærker, specielt omkring kønsdelene - og skil dem ad ASAP.


  • #2   7. jun 2018 Hej Lisa B, tak for kommentaren. Ville bare lige minde dig om at jeg har to hun kaniner og at vi ikke har oplevet noget lige sådan siden denne episode, skal de virkelig skilles?

  • #3   7. jun 2018 Hunkanin slås også. Kaniner bør ikke gå sammen, med mindre de er neutraliseret, har masser af plads og er bondet på korrekt vis smiley

  • #4   9. jun 2018 Det er ikke bare en engangsting desværre. De skal skilles ad. Det er meget normalt at kaniner ikke kan gå sammen, og det er misforstået godhed at holde dem sammen i fangeskab.

  • #5   11. jun 2018 ALT over 3½ måned i rum for sig selv- så slipper du for problemer med uforligelighed..

  • S.V
    S.V Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6
    #6   12. jun 2018 Kaniner er kolonidyr og ikke flokdyr. De kan være meget territoriale og slås. Nogen gange til døden. Og det er både hunner og hanner. Kun et par med 1 hun og 1 han kan gå sammen, men det betyder en masse unger. De skal skilles ad øjeblikkeligt og tjekkes grundigt for skader. Det er ikke unormalt at de bider i kønsdelene.

Kommentér på:
Hjælp!!! Til dværgkaniner!

Annonce