{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Challenge Cup Cavy 2011 {{forumTopicSubject}}

Hej

I sin tid syntes jeg det var mægtigt skægt at spille med i Challenge Cup på hestegalleriet og hundegalleriet, og tænker derfor, at det vil være sjovt at starte herinde.

Derfor har jeg tænkt på at opstarte en relativt seriøst <b>Challenge Cup Cavy 2011</b>. Som navnet antyder, vil det kun dreje sig om marsvin. Men så kunne andre arter evt. følge trop, og til sidst kunne vi lave en ultimativ Cup mellem arterne. Blot et forslag smiley

<u>Som udgangspunkt har jeg tænkt mig følgende regler:</u>
- Der må kun deltage marsvin.
- I hver runde deltajer max. 10 marsvin.
- Hver runde skal for så vidt muligt passe godt sammen i temaet. For eksempel skal de passe sammen i racer, farver, typer, alder osv.
- Ved alle tilmeldinger, sørger jeg for at tilrettelægge runderne så de passer bedst sammen. (forslag til gode tema-runder modtages med kyshånd)
- Som tilmeldt forventes det, at du holder krævende udfordringer åbne inden Cup'ens start.
- Under en given udfordring skal deltagerne f.eks. skrive "CCC runde 1A"
- Som tilmeldt forventes det, at du på bedst vis får stemt i alle udfordringerne i Cup'en.
- Når alle førsterunderne er færdige og vundet, bliver næste runde sat i gang med vinderne fra første runde
- Sådan vil det fortsætte, indtil allersidste udfordring er vundet, og "Challenge Cup Cavy winner 2011"dermed er fundet.

Hvis der er stemning for det, så vil jeg sørge for at oprette en gruppe hvor alle deltagere kan holde sig informeret.
Jeg vil desuden sørge for at afholde en hjemmeside hvor alle runder er stillet automatisk op og klar, så alle deltagere kan klikke sig direkte ind på den forskellige udfordring.

Jeg forventer at skaffe eller købe en hovedpræmie til den endelig vinder, men håber også på at der kunne komme private sponsorgaver sideløbende. Eksempler på sponsorgaver:
- "Jytte fra Horsens sponsorerer 2 høhække til 2. pladsen"
- "Helle fra Sakskøbing sponsorerer en pose gulerødder til 3. og 4. pladsen."



Hvis det er noget I kunne synes ville være sjovt at være med i, så skriv endelig her i tråden, og så vil jeg se om der er stemning for at gøre noget seriøst ud af det. smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Challenge Cup Cavy 2011

Annonce