{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
171 visninger | Oprettet:

Dele drikkedunk? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har hørt nogle forskellige meninger og er selv blevet ret itvivl..

Kan to kaniner fra forskellige steder godt “dele” drikkedunk hvis man nu får en kanin??

Altså hvis nu man havde en kanin fra et sted og får en kanin fra et andet sted, kan den den nye kanin så godt få den gamles drikkedunk selvom de ikke er fra samme sted?

Kan den nye blive syg eller sker der ikke noget? Er mega itvivl.

Kommentarer på:  Dele drikkedunk?
  • #1   10. mar Hejsa! Nu må i endelig ikke kritisere mig hvis jeg svare forkert! Men har selv 3 kaniner og når vi fodre kaniner kommer vi nogen gange til at bytte rundt på vandflaskerne da de er helt samme mærke og der ikke er nogen kendetegn mm. Men der er ikke sket noget ved mine kaniner! Og det har vi gjort i ca. 4-5 mdr nu, så vil mene at de sagtens kan det!
    Min kanin cookie modtog også engang en vandflaske fra em kanin som faktisk var død, men hun drak og drak af den og hun er altså ikke blevet syg eller noget andet af det, hun lever stadig idag!
    Håber det var til hjælp.
    Og endelig ikke kritiser hvis jeg har sagt noget forkert eller hvis i mener noget andet.
    Håber det var til hjælp

• #2   11. mar Med mindre du har syge dyr, så kan du bare bytte rundt på flaskerne som du har lyst til. Og hvis du har syge dyr, og du mistænker det kan være et problem med flasken, så skal den alligevel desinficeres dagligt.

• #3   4. apr Jeg syntes du skal bytte drikkedunkene ud med skåle. Meget mere naturligt for dyret.

• #4   4. apr Drikkedunke er klart det bedste, da skåle hurtigt bliver fyldt af alt muligt skidt.. I naturen kan de selv vælge rene steder frem for et der er kommet skidt i, det kan de ikke i fangeskab

Kommentér på:
Dele drikkedunk?